Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز کردستان گفت: از اواسط ماه گذشته اجرای طرح ساماندهی معابر کولبری دراین استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، رضا میرزایی امروز دوشنبه در هفتمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که درسالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: طرح ساماندهی معابر کولبری در شورهای تامین وامنیت کشور مطرح و تصویب شد و از اواسط ماه گذشته اجرای آن در استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: براساس طرح مذکور از این به بعد کالاهایی که از معابر کولبری استان وارد می شوند تنها مختص شهرهای مرزی بانه و مریوان نیستند و مجاز هستند به دیگر شهرهای استان هم حمل شوند.

وی به ارائه گزارشی از میزان کشفیات کالاهای قاچاق در هفت ماه اخیر دراستان پرداخت و اظهارداشت: ۵۶ میلیون و ۴۲ هزار و ۳۲۰ نخ سیگار در این مدت کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز کردستان کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی را ۴ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۳۴۶ قلم خواند و بیان کرد: این میزان کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی نسبت به هفت ماه گذشته در استان ۹۱ درصد افزایش داشته است.

میرزایی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۶۵ قلم دارو هم در هفت ماهه امسال کشف شده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: تعداد دستگاه های موبایل کشف شده هم ۳۰ هزار و ۵۲۸ دستگاه بوده که در این رابطه ۲۰ درصد رشد کشفیات داشتیم.

وی اضافه کرد: ۲۱۵ هزار و ۴۷۲ لیتر سوخت، ۳۷ هزار و ۴۶۳ دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره و ۳۳۹ هزارو ۵۳۶ ثوب البسه هم دربازه زمانی مذکور کشف شده که به ترتیب ۱۶ درصد افزایش، یک درصد افزایش و ۲۵ درصد میزان کشفیات آنها نسبت به مدت مشابه درسال گذشته کاهش داشتند.

وی میزان کشفیات لوازم صوتی و تصویری را ۱۰ هزار و ۸۲۸ دستگاه با ۹۲ درصد کاهش کشفیات نسبت به هفت ماهه سال گذشته ذکر کرد و افزود: ۲ هزار و ۲۴۱ دستگاه لوازم خانگی هم با ۴۱ درصد کاهش میزان کشفیات در هفت ماهه امسال داشته ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز کردستان  گفت: ۳۸ هزار و ۶۹۰ کیلوگرم برنج و ۸ هزارو ۶۷۰ کیلوگرم چای، ۳۶ هزار و ۲۵۲ متر پارچه و ۴ هزار و ۷۵۵ راس احشام هم در این هفت ماه کشف شدند.

میرزایی بیان کرد: تعداد کل پرونده های تشکیل شده قاچاق کالا و ارز استان در این هفت ماه ۳ هزار و ۵۰۲ پرونده بوده که نسبت به مدت مشابه آن درسال گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی تعداد متهمین دستگیر شده در ارتباط با قاچاق کالا و ارز را ۲ هزار و ۱۴۹ نفر خواند و گفت:  دستگیری این تعداد نسبت به هفت ماهه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: در این هفت ماهه امسال ۳۷ کیلوگرم طلای خارجی هم کشف شده که برآورد ارزش ریالی آن ۵۵ میلیارد ریال است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۹ نکته کلیدی گمرک در اجرای مطلوب قانون ساماندهی مبادلات مرزی
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره