Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، رضا میرزایی امروز دوشنبه در هفتمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که درسالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: طرح ساماندهی معابر کولبری در شورهای تامین وامنیت کشور مطرح و تصویب شد و از اواسط ماه گذشته اجرای آن در استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: براساس طرح مذکور از این به بعد کالاهایی که از معابر کولبری استان وارد می شوند تنها مختص شهرهای مرزی بانه و مریوان نیستند و مجاز هستند به دیگر شهرهای استان هم حمل شوند.

وی به ارائه گزارشی از میزان کشفیات کالاهای قاچاق در هفت ماه اخیر دراستان پرداخت و اظهارداشت: ۵۶ میلیون و ۴۲ هزار و ۳۲۰ نخ سیگار در این مدت کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز کردستان کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی را ۴ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۳۴۶ قلم خواند و بیان کرد: این میزان کشفیات لوازم آرایشی و بهداشتی نسبت به هفت ماه گذشته در استان ۹۱ درصد افزایش داشته است.

میرزایی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۶۵ قلم دارو هم در هفت ماهه امسال کشف شده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: تعداد دستگاه های موبایل کشف شده هم ۳۰ هزار و ۵۲۸ دستگاه بوده که در این رابطه ۲۰ درصد رشد کشفیات داشتیم.

وی اضافه کرد: ۲۱۵ هزار و ۴۷۲ لیتر سوخت، ۳۷ هزار و ۴۶۳ دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره و ۳۳۹ هزارو ۵۳۶ ثوب البسه هم دربازه زمانی مذکور کشف شده که به ترتیب ۱۶ درصد افزایش، یک درصد افزایش و ۲۵ درصد میزان کشفیات آنها نسبت به مدت مشابه درسال گذشته کاهش داشتند.

وی میزان کشفیات لوازم صوتی و تصویری را ۱۰ هزار و ۸۲۸ دستگاه با ۹۲ درصد کاهش کشفیات نسبت به هفت ماهه سال گذشته ذکر کرد و افزود: ۲ هزار و ۲۴۱ دستگاه لوازم خانگی هم با ۴۱ درصد کاهش میزان کشفیات در هفت ماهه امسال داشته ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا وارز کردستان  گفت: ۳۸ هزار و ۶۹۰ کیلوگرم برنج و ۸ هزارو ۶۷۰ کیلوگرم چای، ۳۶ هزار و ۲۵۲ متر پارچه و ۴ هزار و ۷۵۵ راس احشام هم در این هفت ماه کشف شدند.

میرزایی بیان کرد: تعداد کل پرونده های تشکیل شده قاچاق کالا و ارز استان در این هفت ماه ۳ هزار و ۵۰۲ پرونده بوده که نسبت به مدت مشابه آن درسال گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی تعداد متهمین دستگیر شده در ارتباط با قاچاق کالا و ارز را ۲ هزار و ۱۴۹ نفر خواند و گفت:  دستگیری این تعداد نسبت به هفت ماهه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: در این هفت ماهه امسال ۳۷ کیلوگرم طلای خارجی هم کشف شده که برآورد ارزش ریالی آن ۵۵ میلیارد ریال است.

true برچسب ها : رضا میرزایی طلا قاچاق کالاو ارز true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر یکشنبه در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با تبریک نهم اردیبهشت اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی و گستره انتظارات مردم بسیار سخت است اما برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری بر سه مبنای کارهای، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های یاد شده زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب و غیره انجام شده که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما اینها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته و قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و غیره خواهد بود.

رشیدی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه برنامه ریزی‌های خوبی هم برای ساماندهی دست فروشان صورت گرفته است، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

شهردار سنندج اجرای پارک‌های ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی را از اقدامات مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز در سال‌جاری برشمرد و گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی، تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی از برنامه‌های امسال شهرداری است که توسط رشیدی در این نشست مطرح شد.

کد خبر 6091391

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا