Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ در دسته 85 کیلوگرم برگزار شد و در نهایت مکوندی به 4 مدال طلا و یک نشان برنز در این دو جام دست یافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ طاهری دیگر نماینده مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در جایگاه ششم آسیا کاپ و مقام چهارم جام باشگاههای آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سومین روز از رقابتهای وزنه برداری باشگاههای آسیا و آسیا کاپ امروز (سه شنبه 9 آبان ماه) در وزن 85 کیلوگرم با حضور 11 شرکت کننده در شهر یانگو کره جنوبی برگزار شد. علی مکوندی و افشین طاهری نمایندگان کشورمان از تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در دو جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ شرکت کردند و در نهایت مکوندی با مجموع 345 کیلوگرم به 4 مدال طلا و یک برنز دست یافت و طاهری با مجموع 313 کیلوگرم در جایگاه ششم ایستاد.
علی مکوندی؛ در حرکت یک ضرب با ثبت رکورد 146 کیلوگرم در جایگاه چهارم آسیا کاپ ایستاد و به مدال برنز جام باشگاههای آسیا دست یافت. او در حرکت دوضرب وزنه 199 کیلوگرم را مهار کرد و در مجموع با حدنصاب 345 کیلوگرم به 4 نشان دیگر طلا در رقابتهای جام باشگاههای آسیا و آسیا کاپ رسید. وی در رقابتهای جام باشگاههای آسیا دو مدال طلا (حرکت دوضرب و مجموع) و یک برنز (حرکت یک ضرب) را به خود اختصاص داد و در رقابتهای آسیا کاپ دو مدال طلا (حرکت دوضرب و مجموع) را گرفت.
افشین طاهری در یک ضرب وزنه 142 را مهار کرد و پنجم شد، در حرکت دوضرب وزنه 171 کیلویی را بالای سر برد تا ششم شود و در نهایت با مجموع 313 کیلوگرم در جایگاه ششم آسیا کاپ جای گرفت و در جام باشگاههای آسیا به مقام چهارم دست یافت.
'اوساروف' و 'نبی اف' هر دو از ازبکستان به ترتیب با مجموع 344 و 337 کیلوگرم دوم و سوم شدند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی * 1528**1584
خبرنگار: حسن تمیمی*انتشار:مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا