Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه پردیس هنرآبشار با بیان اینکه طراحی برخی از فضاهای پردیس هنر آبشار همزمان با عملیات اجرایی فاز دوم آن در حال انجام است، گفت: برای این پروژه ۱۵ میلیارد تومان از منابع و اعتبارات منطقه شش شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مدیر پروژه پردیس هنر آبشار با بیان اینکه این که برای این پروژه 15 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: بودجه های این طرح از منابع و اعتبار ات شهرداری منطقه شش اصفهان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر کریمی با اشاره به اتمام فاز اول این پروژه و افتتاح آن به دست مدیران شهری، خاطرنشان کرد: طراحی فضاهای این پردیس همزمان با کلنگ زنی فاز دوم آن شروع شده است.

وی  با بیان اینکه از حدود دو سال گذشته موضوع احداث پردیس های خانواده محور و پردیس های فرهنگی هنری از سوی مدیریت شهری مطرح شده است، خاطرنشان کرد: پردیس هنر آبشار یکی از پروژه های شاخص شهرداری اصفهان است که به واسطه نوع خاص طراحی و کارکردی که برای آن در حاشیه زاینده رود پیش بینی شده، از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیر پروژه پردیس هنر آبشار  با اشاره به جزئیات فاز دوم این پروژه، خاطرنشان کرد: برای فاز دوم این پروژه سالن آمفی تئاتر، بوستان، گلخانه، کافی شاپ و رستوران در نظر گرفته شده است.

کریمی ادامه داد: فاز دوم این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی در رابطه با تفاوت پردیس و بوستان، خاطرنشان کرد: پردیس بوستان است که دورتادور آن سگ چینی  شده و برای زیباسازی آن از طرح های هنری استفاده می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی عصر جمعه در بازدید از طرح کنار گذر ایلخچی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 6089311

دیگر خبرها

  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی