Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:18:19 GMT

آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب پرند

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۵۵۰۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب پرند توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: در حال حاضر هیچ شبکه‌ای در پرند مشکل ندارد. ناطقان: محمد پرورش با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به اجرای طرح فاضلاب پرند، گفت: طرح فاضلاب پرند اجرا شد و در حال حاضر هیچ شبکه‌ای در پرند مشکلی ندارد، اما از آنجایی که پرند در حال توسعه است باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا یک موتور تصفیه‌خانه هم ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر این که پرند مشکلی در زمینه‌ی فاضلاب ندارد، افزود: چنانچه بارگذاری‌های جمعیت در پرند انجام شود باید چند اقدام دیگر انجام شود. نخستین مدل که دو ماه گذشته مناقصه آن برگزار و پیمانکار انتخاب شد. مدل دوم در حال اجرا است و حدود دو سال آینده تمام می‌شود. برای اجرای مدل سوم نیز از بانک زیرساخت آسیایی وام گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد رینگ قمر بنی هاشم نیز توضیح داد: برای شهرهایی مانند تهران که حدود ۱۱ میلیون نفر بارگذاری جمعیت دارد باید تدابیری اتخاذ شود تا در مواقع خاص مشکلی ایجاد نشود. برای مثال اگر دشمن خواست حادثه‌ای عمدی برای کشور ایجاد کند این پروژه مانع بروز مشکلات می‌شود، زیرا تصفیه‌خانه و مخازن همه نقاط را به یکدیگر مرتبط می‌کنند.

پرورش با تاکید بر این که کیفیت آب شمال، جنوب، شرق و غرب تهران اولویت این شرکت است، ادامه داد: پروژه رینگ قمر بنی هاشم کمک می‌کند کیفیت آب شمال و جنوب تهران یکسان شود همچنین در برخی از سال‌ها وضعیت آب در غرب تهران بهتر بود که این پروژه می‌تواند وضعیت آب در نقاط مختلف تهران را یکسان کند.

وی ادامه داد: طرح خط انتقال از تصفیه‌خانه کن به یافت‌آباد انجام شد همچنین قرار است آزادگان تا ۳۱ کیلومتر پوشش داده شود که این تا پایان سال انجام خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: طرح فاضلاب ، پرند ، اجرای طرح

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران قابل قبول است

‌به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تنفس هوای قابل قبول در تهران هوای پایتخت در آستانه پاکی قرار گرفت

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • تقسیم استان تهران / استان تهران غربی : شهریار، ملارد، بهارستان و پرند / استان تهران شرقی : ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند