Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@03:57:34 GMT

برانکو: دوره‌ی خسته‌ کننده‌ای داشتیم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۶۲۰۷

سرمربی پرسپولیس به خاطر برد تیم سایپا به بازیکنانش تبریک گفت. او تاکید کرد که باید گل سوم را می‌زدیم اما سایپا آنها را ناکام کرده است.

به گزارش شریان نیوز،سرمربی پرسپولیس به خاطر برد تیم سایپا به بازیکنانش تبریک گفت. او تاکید کرد که باید گل سوم را می‌زدیم اما سایپا آنها را ناکام کرده است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید تا آن‌ها موقتا به صدر جدول رده‌بندی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از این برد خوشحال هستیم. برای ما بازی مهم و سختی بود و انتظار زیادی از این بازی داشتیم. یک بار دیگر می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر این برد تبریک بگویم. دوره خسته‌کننده‌ای داشتیم.

وی ادامه داد: در این دوره نیمه نهایی لیگ قهرمانان و داربی را داشتیم. به خاطر پشت سرگذاشتن این دوره به بازیکنان و هوادارانم تبریک می‌گویم. با توجه به کیفیت زمین و بازی محکم سایپا بازی ساده‌ای برای ما نبود. ما می‌دانستیم که دو بر صفر برای ما خطرناک است و به همین دلیل به دنبال گل سوم بودیم که سایپا ما را ناکام گذاشت. ما به حریف اجازه ندادیم تا موقعیت ایجاد کند. ما منتظر تعطیلات لیگ هستیم تا بازیکنان استراحت کنند و آماده باقی لیگ شویم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان به جام حذفی رفت

ایسنا/گیلان بُرد ملوان در برابر سایپا با نتیجه ۲ بر یک به ثبت رسید و با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

در بازی عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بازی ملوان با سایپا به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، نتیجه بازی ۲ بر یک به نفع ملوان به پایان رسید.

این بازی در چارچوب دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رود که با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

نیمه اول بازی با نتیجه صفر برای هر دو تیم به پایان رسید و گلهای ملوان توسط عمری و صادقی همچنین گل سایپا توسط توسط خسروی وارد دروازه‌های تیم حریف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱