Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات گیلان به صورت فوق العاده، صبح فردا (چهارشنبه 10 آبان) و همزمان با هفت استان دیگر برگزار خواهد شد.

کریم خورسندی عصر سه شنبه با اعلام این مطلب به ایرنا اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هماهنگی مسئول خانه های مطبوعات کشور و طبق اساسنامه جدید خانه مطبوعات گیلان، با اطلاع رسانی از طریق رسانه های استان ( مجازی و مکتوب ) در مجموع 201 نفر در سایت خانه مطبوعات ثبت نام کردند که تعداد 139نفر با ارائه مدارک و مستندات تایید و موفق به ثبت نام نهایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر همین اساس تعداد 33 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات ثبت نام کرده بودند که در نهایت 30 نفر تایید نهایی شدند.
وی ادامه داد : در بخش مدیران مسئول هشت نامزد به نام های لیلا سیروس، حسین خوش سیرت ، افشین معشوری، سید مهدی پرسا، سید حمید رضا اکبرزاده، سید عبدالباقی اسحاقی ، میلاد ابراهیمی و کریم خورسندی رقابت خواهند کرد.
وی گفت: در بخش خبرنگاران نیز 9 نفر به نام های علیرضا منکویی، حسین داداشی، علی کریمی، رویا خورسندی، حسین منکویی ، فرهاد عینی خراسانی، محمد حسین قنبرپور، نیلوفر گیاهی و حامد نوروزی با هم رقابت خواهند کرد.
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اضافه کرد: در بخش سرپرستی روزنامه های سراسری هم سه نفر به نام های حسن شکری، الهام شاد نودهی و سید علیرضا قمی حضور خواهند داشت.
به گفته خورسندی ، متاسفانه در بخش سرپرستی خبرگزاری ها فردی تا آخرین لحظه موفق به ثبت نام برای کاندیداتوری نشد و برای انتخاب این گزینه ، معاونت مطبوعاتی تصمیم می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد کاندیداتوری در بخش بازرسان است که تعداد 10 نفر به نام های محمد شاه محمدی، مریم رفیعیان، سید شهرام صفوی، پروانه محمد نژاد، طاهره ریحانی، فاطمه عباس زاده، سمیه رنجی، مهدی نجفی، مرتضی لطفی نژاد و فاطمه ملکی دراین بخش رقابت می کنند.
از بین کاندیداهای حاضر در بخش مدیران مسئول، 2 نفر با یک نفر علی البدل انتخاب می شوند. همچنین در بخش خبرنگاران 3 نفر با 2 نفر علی البدل، در بخش سرپرستی روزنامه های سراسری یک نفر با یک علی البدل و در بخش بازرسان نیز 2 نفر با یک علی البدل انتخاب خواهند شد.
انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات گیلان از ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه 10 آبان ماه) آغاز خواهد شد و تا ساعت 12 ظهر ادامه دارد.
400 خبرنگار در خانه مطبوعات گیلان عضو هستند. در حال حاضر ١٤٧ نشریه مکتوب دارای مجوز در گیلان منتشر می‌شود؛ این رسانه‌ها شامل ٩ روزنامه، ٤٤ هفته نامه، ١٦ دوهفته نامه، ٤٢ ماهنامه، ٥ دوماهنامه، ٢٢ فصلنامه و ٩ دوفصلنامه است.
٨١ پایگاه خبری و شش نشریه الکترونیکی مجوزدار نیز در استان فعال است.
خبرنگار:ضامن**انتشار دهنده: کبیری
1881 /2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعطای تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی تاکنون ۹۷۲۲ نفر متقاضی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد ۴۰۹۰ خانوار قرارداد بسته‌اند.

دائمی افزود: از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۲ تسهیلات با کارمزد پنج درصد تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبار سال ۱۴۰۲ جهت احداث واحدهای مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به استان ابلاغ گردید.

وی با بیان اینکه سهمیه تسهیلات ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت سال ۱۴۰۲ یازده هزار واحد است، گفت: به متقاضیانی که در سال قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند، اما موفق به تکمیل و بهره‌برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ابتدای کار، ساخت خانه برای افراد فاقد مسکن یا مسکن غیر مقاوم بود، ادامه داد: هم اکنون گیلان جز استان‌های پیشرو در مقاوم سازی مسکن است.

دائمی با اشاره به اینکه استان گیلان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، گفت: درصد خانه‌های مقاوم در سطح روستاهای استان بر اساس آمارگیری مسکن روستایی معادل ۵۹ درصد بوده که شاخص کشوری ۵۴ درصد است.

کد خبر 6089744

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت