Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین داداشی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان در گفت و گوی اختصاصی با برنا اظهار داشت :انتخابات زود هنگام خانه مطبوعات گیلان فردا همزمان با هشت استان دیگر بصورت اینترنتی برگزار خواهدشد.

با تلاش دوستان هیات مدیره حدود دویست نفر از چهار صد عضو خانه مطبوعات موفق به ثبت نام شده اند که یکصد سی وپنج نفر تایید نهایی شده و فردا حق رأی خواهند داشت و از بین سی و یک نفر نامزد هفت نفر را برای عضویت در هیات مدیره  را بمدت دو سال و دو نفر را بعنوان بازرس بمدت یکسال انتخاب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس خانه مطبوعات با اشاره به فرصت کم ثبت نام و شرایط اعلام شده در اساسنامه گفت: خوشبختانه در این مدت کم ،رتبه سوم را بعد اصفهان و همدان در ثبت نام اینترنتی  کسب کرده ایم و این جای تقدیر و سپاس فراوان از اعضای محترم خانه مطبوعات و همکاران عزیز در هیات مدیره و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

حسین داداشی همچنین به جلسات دیروز هیات مدیره با مسوولان استانداری گیلان و معاونین منطقه آزاد انزلی اشاره و عنوان کرد : پیرو دستور استاندار محترم جلسه ای با معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری با حضور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل و در خصوص پرداخت هزینه بیمه تکمیلی اعضاء محترم خانه مطبوعات، کمک به برگزاری اولین جشنواره ملی مطبوعات و اعزام خبرنگاران به نمایشگاه مطبوعات تهران تصمیمات مفید و موثری اتخاذ شد.

وی افزود : همچنین نشست دیگری با معاون محترم فرهنگی و مسوول روابط عمومی منطقه آزاد انزلی تشکیل گردید که در این جلسه فراخوان اولین جشنواره ملی مطبوعات نهایی شده و مقرر شد نمایشگاه مطبوعات در مرکز نمایشگاه های منطقه آزاد از سوم الی پنجم بهمن ماه برگزار گردد و مراسم اختتامیه جشنواره نیز صبح پنجم بهمن ماه در سالن همایش های منطقه آزاد با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار و منتخبین جشنواره معرفی و از تلاش وزحمات اهالی رسانه مکتوب و دیجیتال تجلیل شود.

وی تاکید کرد : جشنواره ملی مطبوعات گیلان،یک فرصت استثنایی است. حسین داداشی  باتوجه به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات در روز چهارشنبه دهم آبان( در ساعت 10-12 صبح ) از همه  مدیران مسوول، خبرنگاران، نمایندگی سراسری نشریات ، خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی خبری  که عضو رسمی سامانه ی خانه مطبوعات شده اند در خواست کرد در انتخابات این دوره مشارکت گسترده داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره «گیلاس کن»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخشدار کن در سومین جشنواره گیلاس که دیروز در روستا‌های چهارگانه سنگان برگزار شد، گفت: حضور این گردشگران در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
مرتضی محمدنژاد، به ظرفیت‌های داخل روستا‌های بخش کن اشاره کرد و افزود: این پتانسیل‌ها منجر به برگزاری چهار جشنواره در طول سال شده که جشنواره گیلاس، جشنواره شاه توت، جشنواره خرمالو، و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدارکن گفت: این جشنواره‌ها به منظور حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، معرفی روستا‌های منطقه و رشد گردشگری، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی و تشویق هموطنان به زندگی سالم برگزار می‌شود.

محمدنژاد به مساحت روستا‌های چهارگانه سنگان اشاره کرد و افزود: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است و محصولات تولیدی باغ این روستا‌ها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی همچنین گفت: سه اثر باستانی چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»