Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، در استان آذربایجان غربی 120 رسانه اعم از مکتوب و مجازی منتشر می شود که از این تعداد شش نشریه در شهرستان های مهاباد و بوکان به زبان کردی-فارسی منتشر می شود.

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در ارومیه گفت: با توجه به موقعیت ژئوپلتیک و تنوع جمعیتی آذربایجان غربی، ایجاد وحدت و همبستگی در جامعه یکی از رسالت‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان است و این به عنوان یک سیاست عمومی و دائم باید مدنظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید سیاح با بیان اینکه رسانه ها مهمترین ابزار وحدت هستند و در زمان فعلی می توانند نقش موثری ایفا کنند، اظهار داشت: رسانه های محلی استان نقش کلیدی در همگرایی منطقه ای، ملی و انسجام ملی داشته اند و در راستای وحدت گام برمی دارند.

وی اضافه کرد: نفوذ دشمن درعرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی است که برای رخنه در کشور به هر ترفندی دست می زنند که رسانه های محلی استان می توانند توطئه ها را خنثی سازند.

غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات آذربایجان غربی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات برپاست.

40 نفر از صاحبان رسانه، مدیران مسئول، روزنامه نگاران، خبرنگاران و عکاسان خبری آذربایجان غربی به منظور آشنایی بیشتر با رسانه‌های مختلف کشور به بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات در تهران که از 5 تا 12 آبان در مصلی تهران در حال برگزاری است، اعزام شدند.

غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات برپاست.

نشست تخصصی مطبوعات؛ همگرایی قومی یا واگرایی قومی و نشست بررسی مشکلات دریاچه ارومیه با حضور نمایندگان مجلس آذربایجان‌غربی از برنامه های جانبی چهارمین روز برگزاری نمایشگاه مطبوعات بود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی گفت: سامانه بارشی که از دیروز در استان فعال شده و بارندگی خوبی به ویژه در جنوب استان داشته، از فردا پنجشنبه تقویت می شود.

مهدی صابری افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی با عبور متناوب امواجی از تراز میانی جو از امروز رگبار باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ در استان رخ می دهد که فردا بر شدت آن افزوده می شود.

صابری، با بیان اینکه این سامانه در همه نقاط استان به ویژه نقاط جنوبی فعال خواهد بود، گفت: در این مدت وزش باد نیز پیش بینی می شود و این روند تا اوایل هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت و با توجه به شدت بارشها، پیش بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

وی، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارشهایی در نقاط جنوبی استان ثبت شده که بیشترین میزان آن با ۲۶ میلیمتر در سردشت  بوده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت چالدران با هشت درجه بالای صفر خنک ترین و پلدشت با ۳۳ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند.

دیگر خبرها

  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • ادعای اسرائیل درباره ترور نیروی وابسته به سپاه؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند