Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-30@16:11:00 GMT

شفر: به نظرم پنالتی ابراهیمی گل شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۶۹۸۸۴

شفر: به نظرم پنالتی ابراهیمی گل شد

به گزارش"۱۱نیوز"؛ وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از برد مقابل نفت تهران گفت: قبل از صحبت درباره بازی به همه خسته نباشید می‌گویم. خیلی جالب است که اینقدر رسانه‌ها برنامه‌های تلویزیونی و ... برنامه می‌گذارند. خوشحال شدم در برنامه 90 خیلی‌ها رای دادند که می‌توانم شرایط استقلال را بهتر کنم. آنهایی که خلاف آن رای دادند هوادار قرمز بودند، البته شوخی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه شاید برخی بازیکنان را نخواهم که به تمرین بیایند اما علاوه بر مربیان همه بازیکنان با هم هستند تلاش می‌کنیم بازیکنان از نظر روحی بهتر شوند چون ناراحت بودند. امروز توپ را خوب به بازی درآوردیم و داور به نفع ما پنالتی گرفت. از این اتفاق همه نیمکت نشینان خوشحال بودند و بیرون پریدند.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: از عملکرد تیم خوشحالم. نیمه اول خوب بازی کردیم البته گاهی پاس‌های آخر خیلی خوب نبود. با بازیکنانم صحبت کردم که تمرکز بیشتری روی پاس آخر داشته باشند. آنها باید گرسنه گلزنی باشند هر سه بازیکن یعنی اسماعیلی، جابر و .. .. چند موقعیت داشتند. اگر سانترها بلند باشد شانس زیادی برای گلزنی نیست. به همین دلیل بازی باید روی زمین باشد. گل اولی که به ثمر رسید از روی خوش‌شانسی ما بود.این بازیکن می‌توانست بیشتر هم گل بزند و موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم، همه بازیکنان ما خوب بودند، باقری و جابر هم خیلی خوب بودند بعد از بازی با پرسپولیس می‌گفتند باقری شرایط خوبی نداشته اما مهم است که مربی به بازیکن شانس دوباره بدهد. اگر بازیکن با یک بازی دیگر بازی نکند اعتمادبه نفسش را از دست می‌دهد. بازیکن باید شانس دوباره بازی داشته باشد تا بهتر شود کاپیتان تیم ما امید ابراهیمی خیلی خوب بازی کرد و پنالتی هم که زد گل بود. اما داور آن را قبول نکند. توپ‌هایی که به زیر طاق دروازه می‌خورد و برمی‌گردد معمولا گل شده است اما داور این را قبول نداشت مشکلی هم نیست ما باید با قلبمان فوتبال بازی کنیم، با لبخند فوتبال بازی کنیم.
سرمربی استقلال تصریح کرد: آنچه مهم است اینکه موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم می‌دانستیم شماره 10 و 11 حریف هم روی پاس‌های بلند خیلی خوب کار می‌کنند بعد از اینکه 2 بر صفر از حریف پیش افتادیم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم این مساله چیزی نیست که من بخواهم باید با حوصله بازی کنیم و مهاجمانمان را باز هم در موقعیت گلزنی قرار دهیم تا گل‌های بیشتری دهیم. فشار زیادی روی بازیکنان ما بود باید پیروز می‌شدیم. من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم تا دوباره بالا بیاید. یک قدم بلند امروز برداشتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.
شفر با اشاره به بازی‌های تیم نفت گفت: من سه بازی این تیم را در تلویزیون دیده بودم بازی این تیم مقابل پرسپولیس هم دیدم خیلی خوب بازی کردند. امروز 80 تا 90 درصد بازی را در اختیار و کنترل داشتیم.
سرمربی استقلال درمورد روزبه چشمی گفت: روزبه یکی از بهترین مدافعان ایران است این را قبلا هم گفته‌ام. اگر روزبه کمی جلو بیاید عملکرد دفاع پایین‌تر می‌رود همه اشتباه می‌کنند اما چند اشتباه کوچک ممکن است به گل ختم شود. نمی‌خواهم بشنوم او هافبک بهتری است به نظرم در دفاع بهتر کار می‌کند.
سرمربی استقلال در مورد لیست تیم ملی خاطرنشان کرد: خوشحالم 7 بازیکن از استقلال در تیم ملی هستند، مربی تیم ملی همیشه بهترین بازیکنان را انتخاب می‌کند چون می‌خواهد در جام جهانی موفق باشد. در دو سه هفته اخیر بازیکنان استقلال خوب عمل کردند. آنچه برای مربی ملی مهم است مربیان باشگاهی هستند. چون آنها بازیکن می‌سازند و در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند امیدوارم من هم بتوانم به سرمربی تیم ملی کمک کنم.
شفر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما تصمیم گرفته‌اید نیم فصل چه بازیکنانی اضافه کنید و  اینکه ممکن است برزای و محسن کریمی اضافه شوند گفت: قبل از اینکه بحثی مطرح شود اول باید در باشگاه صحبت کنیم و بعد به شما بگوییم که چه کسانی را می‌خواهیم، طبیعی است این صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح شود. مشکلی نیست.
او در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید گرانترین بازیکنان استقلال نیمکت نشین هستند آیا نحوه جذب بازیکنان اشتباه است یا آنها در شرایط روحی خوبی نیستند تصریح کرد: شاید منظور شما بیت سعید باشد، نمی‌دانم، برای من مهم نیست بازیکنی گران است یا ارزان همه یکسان هستند و همه را دوست دارم. هر بازیکن تعویضی که داخل می‌رود برای من امید است. من بازیکنی را به زمین می‌فرستم که شرایط جسمانی و کلی خوبی داشته باشد و خوب تمرین کند. از بعضی بازیکنان پرسیدم آیا شما آرام هستید که گفتند اعتماد به نفس ندارند. آنها باید یاد بگیرند یک ضرب دو ضرب بازی کنند. ما هیچ آوانسی امروز به حریف ندادیم بازیکنان ما خیلی خوب بودند و دیدید سه بازیکنی که جلو بودند چقدر خوب یک ضرب دو ضرب می‌زدند. در حمله، دفاع و هافبک خوب بودیم. امروز شانس‌های خوب زیادی داشتیم. حسن هم امروز خوب بود نه فقط این بازیکنان بلکه همه برای اینده شانش دارند.
برچسب ها: وینفرد شفر ، استقلال ، استقلال - نفت تهران ، ۱۱نیوز ، به نظرم پنالتی ابراهیمی گل شد

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۶۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش