Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری - ایرنا - تولیت آستان امام خمینی(ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ارزش های فردی و سبک زندگی جامعه را متحول کرد، گفت: شهید فهمیده نمادی از این تغییر و تحول در جامعه است.

به گزارش ایرنا، سید حسن خمینی روز دوشنبه در مراسم یادواره شهید فهمیده و ٣٦ هزار دانش آموز شهید در حرم امام خمینی(ره) اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ارزش های ذهنی، غیر ذهنی و رفتاری جامعه را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: نوجوانانی مانند شهید فهمیده که از دنیا روی برگردانده و در جهت بسط ارزش های عاشورایی در جامعه تلاش کردند، نتیجه تغییر و تحول انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه این روزها با توجه به نزدیکی اربعین حسینی، جامعه رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته است، اظهار داشت: انقلاب ما با الگوبرداری از عاشورا و ارزش های آن شکل گرفت.
یادگار امام با اشاره به اینکه هم اکنون جامعه ما نیازمند تغییر و تحول است، افزود: امروز ما باید در لحظه به لحظه زندگی خود به دنبال تغییر و تحول در تمام جنبه های زندگیمان باشیم.
سید حسن خمینی با اشاره به اینکه رژیم طاغوت قبل از انقلاب یک نظام فارغ از اخلاق و نابخردانه را در فضای عمومی جامعه ایجاد کرده بود، افزود: انقلاب اسلامی با نظامی مبتنی بر ارزش های اخلاقی، انسانی و اسلامی، تحول شگرفی را در جهان ایجاد کرد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انسان هایی مقید به خداوند سبحان و پایبند به ارزش های اسلامی در جامعه پدید آورد که نتیجه آن شد فدا کردن جانشان در راه رسیدن به آرمان های بلند انقلاب و امروز بر ما واجب است که از تحول بزرگ انقلاب درس بگیریم.
یادواره شهید فهمیده و ٣٦ هزار دانش آموز شهید با حضور پنج هزار دانش آموز استان تهران و وزیر آموزش و پرورش در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.
گفتنی است در آخر این برنامه با شکوه معنوی از خانواده شهید فهمیده با اهدا لوح قدردانی شد و همچنیین از تمبر یادبود شهید فهمیده و ٣٦ هزار شهید دانش آموز هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.
6003** 3218
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۳۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل