Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در بهارستان، با اشاره به مشکلات ترافیکی در این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهّم‌ترین مشکلاتی که هم اکنون مردم شهرستان بهارستان با آن مواجه هستند مشکل ترافیک در مسیرهای مواصلاتی شهرها در جاده تهران- ساوه است که از بین شهرهای بهارستان عبور می‌کند.

وی بیان کرد: مشکل ترافیکی به وجود آمده در بهارستان که سبب دشواری رفت و آمد و کاهش رفاه و خدمات‌رسانی به مردم شده است، باعث شده تا شورای بهارستان رفع این مشکل را در اولویت کاری خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی بهارستان در ادامه به اجرای چند پروژه برای کاهش ترافیک در شهرهای بهارستان اشاره کرد و افزود: شوراهای بهارستان برای کاهش ترافیک در این شهرستان در حال اجرای چند پروژه مهّم هستند که از جمله آن زیرگذر سه‌راهی آدران در شهر گلستان است.

بابایی با بیان یکی دیگر از پروژه‌های شورای بهارستان برای کاهش ترافیک تصریح کرد: باز شدن انتهای خیابان شهرک سبزدشت در بخش گلستان که اکنون بن‌بست است، نیز قطعاً از بار ترافیکی این مسیر می‌کاهد؛ چرا که در صورت مسیرگشایی در انتهای این خیابان یک راه میانبر جدیدی به وجود می‌آید.

وی همچنین به اجرای دو طرح دیگر برای کاهش ترافیک بهارستان در شهر صالحیه اشاره کرد و گفت:‌ اتصال ۳۰متری سلطان‌آباد به رینگ کمربندی در شهر صالحیه و اتصال ۳۰ متری ولیعصر و بلوار سردار جنگل شهر صالحیه به شهرک واوان اسلامشهر نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرا برای کاهش ترافیک شهرستان بهارستان هستند.

رئیس شورای اسلامی بهارستان در ادامه از افتتاح ۳۰ متری ولیعصر شهر صالحیه در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: اتصال ۳۰ متری ولیعصر و بلوار سردار جنگل شهر صالحیه به شهرک واوان اسلامشهر در دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، و دیگر پروژه هم در کمترین زمان ممکن به مرحله افتتاح می‌رسند.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: با این چند پروژه‌ای که در بهارستان در دست اجرا داریم پیش‌بینی می‌شود تا بعد از اتمام و افتتاح این پروژه‌ها در مسیرهای مواصلاتی بهارستان به ویژه در جاده تهران- ساوه مشکل ترافیک برطرف شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی گفت: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته برای مشارکت در پروژه‌های خاصی همچون احداث پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در بازدید سیدمرتضی حسام‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از شرکت مجری و سرمایه‌گذار پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه میدان شهدا در منطقه صنعتی مبارکه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت، دانش فنی و توان اجرایی این شرکت به‌منظور اجرای این پروژه ویژه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ، بزرگترین پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی کشور محسوب و با مشارکت بخش‌خصوصی در شهر اصفهان احداث می‌شود، اضافه کرد: این بازدید برای بررسی توان فنی و اجرایی سرمایه گذار احداث پارکینگ مکانیزه انجام شد. در این بازید معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نیز از نظر فنی و اجرایی تیم فنی و طراحی مجموعه از جزئیات ساخت پارکینگ مکانیزه بازدید میدانی به‌عمل آورد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی افزود: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته برای مشارکت در پروژه‌های خاصی همچون احداث پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا خواهد یافت.

حیدری با اشاره به استفاده روزافزون شهروندان از خودروهای شخصی و وسایل نقلیه برای انجام امور روزانه و تردد در سطح شهر اظهار کرد: سالهاست که مردم، اهالی منطقه و کسبه میدان شهدا در مرکز شهر اصفهان، به‌واسطه کمبود فضای کافی برای پارک خودروها در رنج هستند، به نحوی که نبود جای پارک، مردم را وادار می‌کند خودروی خود را در کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف پارک کنند.

حیدری افزود: بر همین اساس شهرداری اصفهان پس از بررسی منطقه و ارزیابی توان فنی سرمایه‌گذاران مختلف، برای ساخت یک پارکینگ مناسب، محلی را در هسته مرکزی شهر انتخاب و تصمیم به احداث یک مجتمع اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه در میدان شهدا گرفت تا ضمن رفع مشکل پارک خودرو اهالی و کسبه، از ترافیک و شلوغی در سطح شهر کاسته شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره تاکید شورای عالی این سازمان مبنی بر اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه اضافه کرد: طی این بازدید، مشخص شد که سرمایه‌گذار و مجری این پروژه به لحاظ فنی هیچ کمبودی در انجام آن ندارد.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذار و مجری پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، یک مجموعه دانش‌بنیان، جوان و کارآزموده، با ظرفیت تولید پارکینگ مکانیزه و تمام اتوماسیون و بسیار دقیق و حرفه‌ای است که یکی از ۲۰ شرکت برتر دانش‌بنیان کشور و نماینده ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی بوده است و در میان ۲۰۰ شرکت برتر کشور قرار دارد.

به گزارش ایمنا، پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ متر مربع و ۳۵۰ پارکینگ مکانیزه است.

کد خبر 750832

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟