Web Analytics Made Easy - Statcounter

بناب - جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بناب حضور گسترده و متفاوت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال را پاسخی قاطع به یاوه گویی های اخیر رییس جمهور آمریکا علیه کشورمان عنوان کرد.

به گزارشخبرنگار مهر ، سرهنگ یحیی حیدری چهارشنبهدر جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهرستان بناب نیز در این جلسه با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یا همان یوم الله ۱۳ آبان گفت: با توجه به اظهارات سخیف و یاوه گویی های اخیر ترامپ و سردمداران آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال متفاوت تر و باشکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ شکل متفاوت تری خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه ها، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع استکبارستیزی بایستی جزو برنامه های اصلی این روز قرار گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بناب در پایان برحضور گسترده آحاد مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تأکید کرد :و گفت راهپیمایی امسال رأس ساعت ۱۰ صبح ازمقابل مصلای اعظم شهرستان بناب آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۷۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم