Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@04:31:23 GMT

پاسخ جهرمی به انتقاد فروشندگان موبایل

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۳۵۴۸

پاسخ جهرمی به انتقاد فروشندگان موبایل

با آغاز اجرای طرح رجیستری موبایل از روز ۲۸ مهرماه و برغم آنکه این طرح برای ثبت گوشی در شبکه وارد فاز عملیاتی شود، قیمت گوشی های تلفن همراه در بازار کشور، افزایش یافت. به همین دلیل هفته گذشته وزیر ارتباطات به مردم توصیه کرد تا ساماندهی بازار و بازگشت قیمتها به قبل، از خریدن گوشی خودداری کنند.

این موضوع انتقاد فروشندگان موبایل را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشندگان تلفن همراه با انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی خطاب به وزیر ارتباطات، نسبت به توصیه وی واکنش نشان دادند.

در این تصویر نوشته شده است:  «وزیر محترم ارتباطات شما که فرمودید مردم فعلا گوشی موبایل نخرند لطفا به بانک بگویید از ما درخواست پرداخت قسط نکن و چک های ما را خودشان پاس کنند. به صاحبان مغازه هم بگویید هر وقت مردم خرید کردند ما هم می توانیم اجاره بدهیم. در ضمن خرج زن و بچه هایمان بماند.»

در این زمینه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود و با بیان اینکه تصویر بالا را تعدادی از دوستان برای بنده ارسال کردند، بهترین راه حل بلاتکلیفی بازار خرید و فروش گوشی موبایل را بازگرداندن قیمتها به قبل از گرانی بی دلیل از سوی فروشندگان عنوان کرد.

محمدجواد آذری جهرمی نوشت: «واقعیت این است که اگر دوستانی که به حرفه موبایل فروشی مشغول بودند در یک شب، همان گوشیهایی را که در مغازه خود داشتند با قیمتهایی بالاتر به مردم عرضه نمی کردند، نیازی به اظهار نظر بنده نبود.»

وی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دستور داده تا نظارت جدی بر فروش گوشی و قیمتها داشته باشند.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: بهترین راه حل، بازگشت قیمتها به قبل از گرانی بی دلیل است و مردم نیز بعد از طبیعی شدن قیمتها مجددا خریدهای خود را انجام خواهند داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!».

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد