Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در ساوه، با تاکید بر ضرورت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده در راستای اشغال‌زایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امروز شاهد موفقیت‌های بسیاری در بین خانواده‌های تحت حمایت و زنان سرپرست خانواده هستیم و خوشبختانه فرزندانی از این خانواده‌ها با وجود تنگ دستی به مدارج بالای علمی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه در طول سالیان فعالیت خود توانسته است با اعتمادسازی و تلاش گسترده به محرومیت‌زدایی و برطرف کردن مشکلات معیشتی اقدام کند و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نکرده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه تصریح کرد: نشست علمی وتخصصی شیوه های پایدار کسب وکار کوچک با همکاری مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، فرمانداری شهرستان، مراکز کاریابی و فنی و حرفه ای، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مرکز جهاد دانشگاهی با حضور اساتید کشوری به منظور فراهم کردن زیرساخت‌ها در راستای توسعه مشاغل کوچک، پایدار و شناسایی موانع موجود در مسیر توسعه بررسی شد.

زارعی بیان کرد: تلاش بر این است راهکارهای ارائه شده در این نشست در غالب کارگاه های آموزشی به مددجویان ارایه شود و با توجه به اهمیت نقش مهارت‌های فنی در ایجاد شغل و پایدارسازی آن یکی از اولویت‌های نهاد حمایتی کمیته امداد توجه به این مهارت‌ها است.

وی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال ۲۰۴ پرونده با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مددجویان تحت پوشش تشکیل شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه عنوان کرد: ارائه تسهیلات خوداشتغالی، آموزش و مهارت آموزی،ارائه آموزش در راستای توسعه‌و پایدارسازی طرح‌ها، کاریابی برای مددجویان با همکاری مراکز کاریابی شهرستان و مشاوره شغلی بخشی از برنامه‌های کمیته امداد ساوه در بحث توانمندسازی مددجویان است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته مراکز نیکوکاری ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب و به خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

وی افزود: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

آسوده ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱,۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹,۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

کد خبر 6098365

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود