Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:: ۳ میلیارد تومان تا پایان هفته به بیمارستان ۲۷۳ تخت خوابی نیمه کاره رازی قائمشهر اختصاص می‌ یابد.

وی افزود: این مبلغ را از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده ۱۷ میلیارد تومان اعتباربرای بیمارستان نیمه کاره رازی قائمشهر در نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده گفت: با تخصیص این اعتبار فعالیت‌ ها در این بیمارستان افزایش می‌یابد و می‌ توان در امسال این بیمارستان که جز ۴ بیمارستان بزرگ کشوراست را به بهره برداری رساند.

وی با بیان اینکه بحث نقدینگی امسال حل شده است، گفت: ۱۶ تخت برای اورژانس این بیمارستان در نظر گرفته شده است که باتوجه به استاندارد‌ها باید تعداد تخت در این اورژانس افزایش یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این بیمارستان یک بیمارستان عفونی است و طرح‌ های خوبی متناسب با استاندار‌های جهانی بهداشت در این مکان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در استان مازندران بیمارستان‌هایی از جمله بیمارستان ۲۲۰ تختی آمل و بیمارستان چالوس افتتاح شده است، افزود: طبق برنامه‌ ها قرار است بیمارستان بهشهر که هم اکنون به ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

کلنگ بیمارستان در حال احداث رازی شهرستان قائمشهر از سال ۸۶ زده شد و هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال فعالیت است.

انتهای پیام/ م

هزینه ۳۰ میلیارد ریالی برای بیمارستان رازی قائمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهریادآور شد، هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته