Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان گفت : تاکنون 140 میلیارد ریال برای پارک موزه دفاع مقدس این استان هزینه شده و بهره برداری مرحله اول این مرکز فرهنگی تا سه ماه آینده به 100 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدحسن سلامی روز چهارشنبه در جلسه دیدار هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس با استاندار در سالن غدیر استانداری افزود : پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان با گذشت 11 سال هنوز به پایان نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : پارک موزه دفاع مقدس استان از جمله سه طرحی در کشور و جز مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب است که مرحله اول آن امیدواریم در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
وی این طرح را سرمایه گذاری بزرگ فرهنگی در کشور دانست و اظهار امیدواری کرد تا سه ماه آینده با تلاش انقلابی و جهادی به بهره برداری برسد.
سلامی ادامه داد : مرحله اول ابن مرکز فرهنگی شامل صحن انقلاب اسلامی، ساختمان اصلی موزه دفاع مقدس ، تجهیزات نظامی و فرهنگسرا است که در چهار هکتار گنجانده شده است.
وی تصریح کرد : با توجه به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت هایی که در منابع استانی است ،اکنون بهره برداری مرحله اول این مرکز فرهنگی را در برنامه داریم.
استاندار سمنان در این جلسه گفت : همه تلاش ها خود را برای بهره برداری مرحله اول این مرکز فرهنگی به کار ببریم تا این طرح را در دهه فجر افتتاح کنیم .
محمدرضا خباز افزود : ایجاد تصویر سازی از جنگ تحمیلی و حفظ ارزش های دفاع مقدس در این مراکز فرهنگی باعث ایجاد انگیزه و مسولیت در جوانان می شود.
وی بیان داشت : باید این طرح جز دغدغه های اولویت دار مسوولان استان سمنان باشد چرا که سالانه زائران زیادی از این استان عبور می کنند از این ظرفیت فرهنگی دفاع مقدس بهره ببرند و انعکاس دهنده خوبی از جایگاه استان در جنگ تحمیلی باشد.
خباز ادامه داد : آمادگی رایزنی در سطح وزارتخانه برای پیشبرد و سرعت در انجام امور مربوط به این مرکز فرهنگی را دارم چرا که برای معرفی فرهنگ شهادت و شهادت طلبی نیازمند به اقدامات معنوی هستیم.
استان سمنان در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6026/
خبرنگار: سارا خدادادی ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم