Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور افزایش اعتماد به نفس در کودکان و زنان آسیب‌پذیر و آشنایی آنان با آسیب‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب اجتماعی, کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی در محلا آسیب‌پذیر گنبدکاووس در ۶ ماهه نخست سال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, محمدرضا فشایی, ظهر امروز در جلسه کارگروه حمایت از کودکان اظهار داشت: در شهرستان گنبدکاووس 15 مهد کودک در حوزه روستایی و 15 مهدکودک در حوزه شهری وجود دارد و به همه والدین کودکان این مهد کودک‌ها, آشنایی با حقوق کودک آموزش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور افزایش اعتماد به نفس در کودکان و زنان آسیب پذیر و آشنایی آنان با آسیب های اجتماعی در راستای کاهش آسیب اجتماعی, کلاس‌های آموزشی مهارت زندگی در محله آسیب‌پذیر افغان آباد در 6 ماهه نخست سال برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان گنبدکاووس افزود: همچنین برای خانواده‌های تحت پوشش ما اعم از خانواده‌های بیمار N.E. A, زنان سرپرست خانوار و دیگر مددجویان تحت پوشش این سازمان, مهارت‌های زندگی آموزش داده شد.

فشایی تصریح کرد: روز 29 آبان, روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری است و بنا داریم در این روز, تیم خدمات سیار در مدارس حضور یابند و کارشناسان در خصوص کودک آزاری مشاوره دهند.

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: آشنایی با مصدایق کودک آزاری در سطح شهر, توزیع کاربر در مدارس منتخب و مهدکودک‌های شهری و روستایی 3 تا 6 سال و معرفی مراکز اورژانس‌ها و فوریت‌ها در سطح شهر از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

فشایی اظهار کرد: ما این آمادگی را داریم تا در ادارات دوره‌های تخصصی فرزندپروری را در هر زمانی که آنها مایل هستند, آموزش دهیم و پیمان‌نامه حقوق کودک را به آنها ارائه دهیم.

انتهای پیام/

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهم آمدن تمام نهادهای مرتبط با ترافیک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: این اولین‌بار است که مدرسه‌ای در اختیار قرار می‌گیرد تا تمام نهادهای مرتبط با ترافیک بتوانند بر اساس سرفصل‌های آموزشی در زمینه فرهنگ ترافیک، کاهش آسیب‌های اجتماعی را آموزش دهند.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: برای نخستین بار در سطح کشور و در کرمانشاه «مدرسه ترافیک» با هدف آموزش فرهنگ ترافیکی و کاهش آسیب‌های اجتماعی افتتاح شد.

وی افزود: این اولین‌بار است که مدرسه‌ای در اختیار قرار می‌گیرد تا تمام نهادهای مرتبط با ترافیک بتوانند بر اساس سرفصل‌های آموزشی در زمینه فرهنگ ترافیک، کاهش آسیب‌های اجتماعی را آموزش دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید در راستای وظایف سازمانی نسبت به آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیک با هدف آگاه‌سازی مردم به ویژه دانش‌آموزان برای جلوگیری از وقوع تصادفات اقدام کنند، خاطرنشان کرد: همراهی مردم و دانش‌آموزان سبب نهادینه شدن فرهنگ ایمنی و عبور و مرور در استان کرمانشاه می‌شود.

کد خبر 751608

دیگر خبرها

  • آموزش پیش از ازدواج و خانواده به بیش از ۶ هزار زنجانی ارایه شد
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • گردهم آمدن تمام نهادهای مرتبط با ترافیک در کرمانشاه
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار