Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:43:13 GMT

24آبان اجلاس نماز در شهرستان کیار برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۱۷۵۳

24آبان اجلاس نماز در شهرستان کیار برگزار می شود

معاون فرماندار کیار از برگزاری اجلاس نماز در شهرستان کیار خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت نماز و لزوم فرهنگ سازی در انجام این واجب الهی با همکاری همه ادارات شهرستان کیار اجلاس نماز در شهرستان کیار برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از به  کیار بیدار علی نصیریان در جلسه برنامه ریزی برگزاری اجلاس نماز شهرستان کیار که با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد گفت: اهمیت بالای نماز بر هچ کس پوشیده نیست و به واسطه این اهمیت و ایجاد فرهنگ نماز در جامعه اجلاس نماز با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان کیار در این شهرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی زمان برگزاری اجلاس نماز شهرستان کیار را 24آبان ماه اعلام کرد و گفت: می طلبد در زمان باقی مانده تا روز برپایی این اجلاس تمام توان و ظرفیت شهرستان هم ازطریق مردم و هم از طریق ادارات و نهادها به کار بسته شود تا ضمن برپایی مراسمی درخور و شان این واجب الهی شاهد ثمرات این اجلاس در آینده هم باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری هم در جلسه برنامه ریزی اجلاس نماز شهرستان کیار گفت: همانگونه که در آیات و روایات بر اهمیت نماز تاکید شده است پس باید تلاش کنیم برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شود که این اجلاس آنگونه که شایسته نماز است برپا شود.

وی افزود: هرچه داریم از نماز داریم و باید تلاش کنیم و  برنامه ریزی ها و اقدامات همه به گونه ای سمت و سو گیرد که به تقویت اصول و مبانی دینی و اخلاقی از جمله نماز منجر شود.

در پایان این جلسه معاون فرماندار کیار از مسئولان ادارات شهرستان کیار خواست در زمینه برگزاری شایسته و درخور شان  اجلاس نماز از هرگونه تلاش و همکاری با عوامل برگزار کننده این اجلاس مضایقه نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

روح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اخذ ماده ۲۳ برای احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی دو هزار نفری شهر فرخشهر و استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور فرخشهر به کیار، مشکلاتی را برای اهالی به همراه دارد، افزود: اجرای چهارخطه این جاده آغاز شد، اما سرعت پیشرفت پروژه کم شده است که انتظار می‌رود موانع مرتفع و محور فرخشهر به کیار هرچه سریع‌تر تکمیل شود، همچنین اصلاح راه‌های روستایی و نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نوسازی ساختمان مرکز بهداشت شماره دو شهر فرخشهر و روستای دستگرد امامزاده تصریح کرد: وضعیت مراکز بهداشت و درمان شهرستان فرخشهر بسیار تأسف‌بار و ساختمان‌های مراکز بسیار فرسوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در احداث مرکز بهداشت روستای دستگرد امامزاده انجام اما هنوز اقدامی از سوی مرکز بهداشت صورت نگرفته است.

کد خبر 751338

دیگر خبرها

  • آیین شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در سربیشه برگزار شد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی