Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@18:16:40 GMT

ذوب‌آهن همچنان روی نوار ناکامی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۳۶۴۱

ذوب‌آهن همچنان روی نوار ناکامی

با پایان هفته یازدهم لیگ برتر کشور، سهم دو تیم اصفهانی حاضر در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، برگزاری هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر عصر روز سه‌شنبه، صدرنشینی موقت پرسپولیس را به همراه آورد و دو تیم اصفهانی حاضر در این رقابت ها نتایج متفاوتی را کسب کردند.

در نخستین دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه یاد گار امام به مصاف تراکتور سازی تبریز رفت و تن به تساوی بدون گل داد تا فاصله‌اش از صدر جدول رقابت‌ها به 10 امتیاز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن همچنان بر روی نوار ناکامی

بازی 2 تیم تراکتور سازی و ذوب‌آهن اصفهان در یادرگار دستاوردی جز یک امتیاز نداشت.

2 تیم عصر روز سه‌شنبه در شرایطی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز مقابل هم به میدان رفتند که با توجه به نتایج هفته پیش، در پی کسب 3 امتیاز و ماندن در جمع مدعیان لیگ بودند.

شکست خانگی پرگل شاگردان قلعه‌نویی و شناخت او از تیم سابقش، این انتظار را به وجود آورده بود که با ارائه یک باری هجومی و کسب امتیاز همچنان در جمع مدعیان اصلی باقی بمانند.

در سمت مقابل، تراکتور که در 2 هفته آخر لیگ دستاوردی جز یک تساوی و شکست نداشت، با نمایش پرگل در جام حذفی، نوید بازی زیباتری در ورزشگاه خانگی خود را می‌داد، اما در عمل دو تیم با ارائه یک بازی خنثی و بی‌تحرک، تن به تساوی بدون گل دادند.

نیمه اول بازی بیشتر با درگیری و پرسینگ در میانه میدان گذشت و دستاوردی جز ضربه شریفات به تیرافقی دروازه گروسیان نداشت.

تعویض‌های قلعه‌نویی در نیمه دوم، سبب شد که حملات ذوب‌آهن ضرباهنگ بهتری پیدا کند اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم، اندک موقعیت‌های به دست امده را به باد داد.

بازیکنان تراکتور هم که در نیمه دوم روی به ارسال توپ در عمق دفاع ذوب‌آهن آورده بودند، نتوانستند مظاهری را به زحمت زیادی بندازند تا در نهایت دو تیم بعد از نود دقیقه بازی کسالت بار،با یک امتیاز به رختکن بروند.

قلعه‌نویی: باد 3 امتیاز از ما گرفت

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش در نشست خبری بعد از بازی، وزش شدید و چرخشی باد را از عوامل موثر بر نتیجه بازی دانست.

وی با اعلام نارضایتی از نتیجه بازی، آن را نتیجه بی دقتی بازیکنان ذوب‌آهن دانست و گفت: نظم دفاعی حریف به گونه‌ای بود که در ابتدا دروازه شان باز نشود و وقتی در دیداری حریف دفاعی بازی می‌کند و شما صاحب 9 موقعیت گل می‌شود باید حداقل از یکی از آنها استفاده کنید.

قلعه‌نویی ادامه داد: حسینی همه بازیکنان را دریبل کرده اما نتوانسته گلزنی کند، ارسال کردیم گل نشد، شوت زدیم به تیرک برخورد کرد و همه این‌ها سبب می‌شود موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشود. البته باید بگویم خط دفاعی تراکتور به نسبت قبل بهتر شده بود و آنها روی مدافعان و دروازه بان خود کار کرده بودند؛ فرزین یکی دو بار آمد و تک به تک را مهار کرد. او و مدافعان نسبت به بازی قبل کم اشتباه تر بودند.

سرمربی ذوبی‌ها درباره وزش باد و تاثیرش بر نتیجه بیان کرد: وقتی باد می‌آید بازیکن ضعیف و قوی فرقی نمی‌کند. در ضربه ایستگاهی هم وزش باد می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ من در این رابطه تجربه دارم. در همه شهرها سمت باد مشخص است اما در تبریز حالت چرخی دارد و اصلاً نمی‌توانید حدس بزنید دقیقا از کدام سمت باد خواهد وزید.

اولین شکست سپاهان در نقش جهان

سپاهان عصر سه‌شنبه در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم پیکان بود ودر نهایت با شکستی ناباورانه، سه امتیاز بازی را از دست داد وگل دقیقه 92 امامعلی، پیکان را برنده این دید کرد.

سپاهانی‌ها در حالی پای به این میدان می‌گذاشتند که با کسب تنها 2 برد، 4 تساوی و4 باخت، از 10 هفته گذشته لیگ، نشانی از تیم مقتدر سال‌های قبل نداشته وبرای آرام کردن هوادارنشان، به دنبال کسب بردی قاطع و پرگل بودند. در سمت مقابل شاگردان گمنام جلالی، برای کسب هفتمین برد و رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کردند.

زرد پوشان سپاهان، با وجود غیبت چند یار اصلی در فاز دفاعی، در نیمه اول مالک توپ و میدان بوده و نمایش دلپذیری را ارائه دادند و می‌توانستند پیروز میدان باشند اما اضطراب و بی‌دقتی مهاجمان که با چاشنی بدشانسی همراه شده بود، مانع گلزنی آنها شد.

در نیمه دوم نیز حملات بی‌دقت و پرشمار شاگردان کرانچار، با دفاع منطقی پیکان رو به رو شد تا در نهایت در دقایق پایانی وقت اضافه، سهل‌انگاری آقایی و واکنش ضعیف اولیویرا با تیز هوشی و فرصت طلبی امامعلی تیر خلاص را بر پیکر سپاهان وارد کرد و پیکان را به گل رساند. پیکان با کسب این سه امتیاز به رتبه دوم جدول رده‌بندی رسید و سپاهان با تمام شایستگی هایش برای پنجمین بار شکست خورد.

کرانچار: پاسخ خوبی‌های باشگاه را ندهند، کنار می‌روند

سرمربی سپاهان پس از شکست تیمش مقابل پیکان،در پاسخ به خبرنگاران گفت:بازی که آغاز شد، می‌دانستم شانس‌های بسیاری ایجاد می‌کنیم و حریف با دفاعی بسته بازی می‌کند که همین اتفاق نیز رخ داد. می‌توانستیم موقعیت‌های بسیاری ایجاد کنیم و به مهاجمان هم این مسئله را گفته بودم.

وی با اظهار ناراحتی از نتایج بد تیم افزود: نمی‌دانم در صحنه گل بر روی بازیکن ما خطا شد یا خیر، اما نباید در این دقایق (دقایق تلف شده) گل دریافت کنیم. تا نیم‌فصل زمانی باقی نمانده و باید در این 4 دیدار نتایج مطلوبی کسب کنیم. بدون کسب نتیجه در نیم‌فصل دوم نمی‌توانیم پیش برویم. مدیرعامل باشگاه و من با بازیکنان در ارتباط با این مسئله صحبت کردیم.سرمربی سپاهان در مقابل سوال خبرنگاران در مورد کم کاری بازیکنان تیمش،خاطر نشان کرد:نباید اسم کم‌کاری بگذاریم و باید نام دیگری روی آن بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: به این دلیل که بازیکن در تمرینات روحیه گلزنی را نشان می‌دهد اما خود بازیکن باید اعتماد به نفس از دست داده خودش را با به ثمر رساندن گل به دست بیاورد، مسئله‌ای که در تمرینات نیز بسیار در ارتباط با آن کار کرده‌ایم.کرانچار در پایان گفت: به بازیکنان واضح گفتم که 4 مسابقه باقی مانده تا پایان نیم‌فصل مسابقه‌های آزمون شماست. به این معنا که اگر نتوانند آنطور که باید در زمین ظاهر شوند، بر روی اسم آنها خط کشیده می‌شود و بازیکنان جدیدی جایگزین آنها خواهند شد.

انتهای پیام/

R41346/P36447/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!

دو تیم حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز در آستانه مصاف برگشت ، در لیگ داخلی نتایج متفاوتی کسب کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند اما شاگردان توخل که بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرده‌اند، در یک جدال حیثیتی سه گل از اشتوتگارت خوردند.

رئال مادرید (2-1-3-۴): کورتوا | کارواخال، میلیتائو، ناچو، گارسیا | کاماوینگا، مودریچ، سبایوس | گولر | دیاز و خوسلو

کادیز (۱-۳-۲-۴): لدسما | زالدوا، فالی، چوست، هرناندز | اسکالانته، آلکاراس | سوبرینو، فرناندز، ناوارو | راموس

 در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی که از دیاس دریافت کرد و سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو با شاهکار ناچو فرناندز رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد. در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

 

بایرن و کابوس از دست دادن رتبه دوم بوندس‌لیگا 

اما در دیگر لیگ معتبر اروپا، بایرن مونیخ تیم دوم جدول باشگاه‌های آلمان با تمام نفرات اصلی به اشتوتگارت باخت.

 در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 4 دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ در خانه اشتوتگارت با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

اشتوتگارت (2-2-2-4): نوبل | استرجو، آنتون، روئو، ایتو | کارازور، اشتیلر | لولینگ، فوریش | اونداف، گیراسی

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، کیم، دایر، دیویس | پاولوویچ، گریرو | گنابری، چوپوموتینگ، تل | کین

لئونیداس استرجیو در دقیقه 29 اشتوتگارت را پیش انداخت اما هری کین ستاره انگلیس بایرن مونیخ با گلی که در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی زد، اجازه نداد تیمش بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم اما میزبان به هدفش رسید و با زدن 2 گل دیگر ابتدا توسط جئونگ وو یئونگ در دقیقه 83 و سپس به وسیله سیلاس کاتومپا اموومپا در دقیقه 3+90، تمام امتیازات را از آن خودش کرد.

این نتیجه باعث کاهش اختلاف بایرن مونیخ رده دومی و اشتوتگارت رده سومی به 2 امتیاز شد و جایگاه باواریایی‌ها را در فاصله دو هفته به پایان فصل برای کسب مقام نایب قهرمانی به خطر انداخت. در حال حاضر پس از بایرلورکوزن 81 امتیازی قهرمان زودهنگام مسابقات، بایرن مونیخ با 69 امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت 67 امتیازی هم سوم است.

دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میهمانش آگزبورگ را با نتیجه 5 بر یک در هم کوبید. یوسف موکوکو در دقایق 4 و 29، دونیل مالن در دقیقه 20، مارکو رویس در دقیقه 34 و فلیکس انمچا در دقیقه 64 برای دورتموند گلزنی کردند و تنها گل آگزبورگ رده دهمی را هم روبن وارگاس در دقیقه 32 به ثمر رساند. دورتموند که به لطف این پیروزی 45 امتیازی شد، فاصله خود را با یک بازی بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت به 5 امتیاز افزایش داد تا با تثبیت جایگاهش در رده پنجم، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

در بازی‌های همزمان وردبرمن و مونشن‌گلادباخ به تساوی 2-2 رضایت دادند و ولفسبورگ با نتیجه 3 بر صفر بر دارمشتات سقوط کرده به دسته دوم غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم