Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، جعفر بدری صبح امروز پنجشنبه در دیدار مسئولین ادارات و مردم بخش «زز و ماهرو» اظهار داشت: روند روبه رشد بیکاری در کشور پیامدهای غیر قابل جبرانی را به دنبال داشته و تهدیدها و نگرانی های زیادی را نسبت به آینده جوانان به وجود آورده است و تاسف بار تر از آن بی تفاوتی مسئولان اداره کشور نسبت به آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت از آغاز کار خود نتوانسته است زمینه و فرصت شغلی را برای همه بیکاران فراهم کند، تصریح کرد: حتی به دلیل کم کاری و سوء تدبیر در وزارت خانه های مسئول برخی از فرصت ها و زمینه های شغلی را از افرادی که به کار مشغول بوده اند نیز گرفته شده است.

روند رو به رشد بیکاری شدت یافته است

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: در واقع در سال های اخیر روند بیکاری شدت بیشتری یافته در حالی که انتظار می رفت که دولت طبق وعده ها و برنامه های زمان تبلیغات انتخاباتی میزان بیکاری در کشور را به نحو چشم گیری کاهش دهد.

بدری تصریح کرد: ناتوانی و بی توجهی دولت نسبت به وضعیت بیکاری جوانان تحصیلکرده در کشور سبب شده این مشکل روز به روز جدی تر و گسترده تر شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دست آوردهای مهم انقلاب ظهور نسل جدیدی از دانش آموختگان و تحصیلکرده ها در کشور است، گفت: در سالهای پس از جنگ صدها هزار جوان از مراکز آموزش عالی دولتی و خصوصی فارغ التحصیل شده اند؛ بسیاری از آنها با مهارت و دانشی که کسب کرده اند هم اکنون بیکار در خانه های پدری خود نشسته اند و حتی امکان ازدواج و تشکیل خانواده هم برایشان فراهم نیست.

تعداد زیادی از جوانان در دام بیماری های روانی و اعتیاد گرفتار شده اند

رئیس کل دادگستری لرستان یادآور شد: عدم توانایی دولت در استفاده از این ظرفیت عظیم برای فعال کردن چرخ اقتصاد کشور و فراهم سازی زمینه های اجتماعی و فرهنگی و آموزشی موجب شده است که استان لرستان و دیگر مناطق محروم کشور فرصت های طلایی خود را یکی پس از دیگری از دست بدهد.

بدری با بیان اینکه باتاسف باید بگوییم که ورشکستگی بسیاری از واحد های صنعتی و  بیکاری  جوانان تحصیلکرده باعث شده که تعداد زیادی از آن‌ها در دام بیماری های روانی و اعتیاد گرفتار شوند، تصریح کرد: حتی شواهدی وجود دارد که در بعضی مناطق محروم و دور افتاده کشور قاچاقچیان  با سوء استفاده از خلاء فضای بیکاری، جوانان سرگردان را جذب و آنها را قربانی سودجوئی خود کرده اند تا جایی که هشتاد درصد زندانیان را جوانان ۲۰ تا چهل ساله تشکیل می دهد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان نباید قربانی تصمیمات نادرست و کم کاری مدیران دولتی شوند، افزود: تا زمانی که این مشکلات از سر راه نسل جوان کشور، به خصوص تحصیلکرده ها و دانش آموختگان برداشته نشود نمی توان انتظار داشت که از نیروی انسانی با استعداد کشور به گونه ای مطلوب برای سازندگی و آبادانی کشور استفاده شود.

true برچسب ها : بیکاری جعفر بدری خرم آباد دادگستری لرستان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است: ۵۷ کیلوگرم: ابرهیم خواری (مازندران) علی مومنی (مازندران) اهوار خاطری (مازندران) علی یحیی پور (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه) ۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان) ۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) مهدی یوسفی (تهران) محمدماهان خرمکاه (مازندران) ۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) ۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) رضا سلیمانیان (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه) ۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی) امیر عزیزپور (لرستان) ۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی (مازندران) عرفان علیزاده (مازندران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی) مهدی بزرگ پور (مازندران) سرمربی: غلامرضا محمدی مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری مربی بدنساز: بهمن میرزایی ماساژور: سید مهدی ساداتی   محل پذیرش: لاهیجان، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، دفتر هیئت کشتی لاهیجان

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران