Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این ملت تا ابد دیگر اجازه نخواهد داد بیگانگان بر سرنوشتشان حاکم باشند، گفت: شهیدان ارمغان های فراوانی برای ملت ما داشته اند، برترین سوغاتشان برای ملت تشکیل نظام اسلامی بوده است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد خاتمی درمراسم بزرگداشتی که به مناسبت گرامیداشت ۵۴ شهید تازه تفحص شده ژاندارمری سابق در ستاد ناجا برگزار شد، پس از اقامه نماز با حضور فرمانده نیروی انتظامی، معاونان و فرماندهان پلیس و در جمع خانواده‌های این شهدای بزرگوار اظهار داشت: خوشامدید، شهیدان عزیز، همرزمانتان و همکارانتان امروز در این مراسم آمده اند تا تجدید بیعت داشته باشند با راهی که رفتید با مسیری که شما طی کردید و جانتان را پای آن گذاشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بحمداله همرزمان شما افتخار آفریدند و مدام افتخار می‌آفرینند نهاد خدمتگزار نیروی انتظامی بحمداله خوش درخشیده و روز به روز در حال درخشش بیشتر است افتخار بر شما که لبخند رضایت را بر لبان جانشین امام زمان (عج)، ولی فقیه مان آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نشاندید.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مراسم امروز یک مراسم تشریفاتی معمولی و مرسوم نیست، یک مراسم هدفمند است، مراسمی که با خود پیام‌ها دارد نخستین پیام این مراسم از سوی همرزمان شما ادامه دادن آرمان‌های بلند شهدا است چرا که حاکمیت دین، آرمان بلند شهیدان بود.
این مقام مسئول اضافه کرد: این شهدای عزیز فداکاری کردند، جانشان را کف دست گذاشتند به صحنه نبرد رفتند تا پرچم دین در این سرزمین در اهتزاز باشد، بعد از سه دهه از فداکاری شما، سربلندیم که ابراز کنیم امروز پرچم دین در این کشور در اهتزاز است.
آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: حرف نخست، دین است گرچه کسانی این فضای معطر را برنمی تابند، اما برخلاف تلاش‌های دشمن پرچم دین دراین کشور در اهتزاز است.
' در عشق تو حالی است که فانی شدنی نیست '
امام جمعه موقت تهران گفت: ببینید عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) چه‌ها می‌کند از سراسر کشور بیش از دو میلیون نفر آماده اند از نجف تا کربلا راهپیمایی کنند بگویند حسین جان آن روز تو و عزیزانت را مظلومانه به شهادت رساندند.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: موج عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) کولاک می‌کند و کشورهای اسلامی حتی شیعیان مظلوم عربستان خودشان را برای حضور در مراسم بیست میلیونی مانور بزرگ اربعین و عشق به اهل بیت (ع) آماده کرده اند.
وی اظهار کرد: شهیدان، همرزمانتان آمده اند بگویند ما تا آخرین نفس در این کشور از اباعبدالله الحسین (ع) حمایت می‌کنیم؛ دومین پیام برگزاری این مراسم این است شهدای عزیز فداکاری کردید تا استقلال به غارت رفته این کشور به ملت برگردد، کشوری که ۵۷ سال زیر چکمه‌های مستکبران بود و صاحبخانه‌های این کشور یعنی مردم هیچ کاره بودند این استقلال به غارت رفته، به برکت خون این شهدا برگشت و دشمنان گاه گاهی در خواب و خیالشان بر آنند که به استقلالمان آسیب برسانند، اما به فضل الهی نخواهند توانست، چنین کنند.
به گزارش ایرنا، پیکر ۵۴ شهید تفحص شده نیروی انتظامی در سالیان دفاع مقدس بعد از نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران، تشییع می‌شود.
این پیکرهای مطهر، مربوط به ۵۴ نیروی ژاندارمری است که در روزگاران پایان جنگ در منطقه «زبیدات» طی حمله ناجوانمردانه رژیم بعث و زبون عراق پس از پذیرفته شدن قطعنامه ۵۹۸ در سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی نیز پیشتر درباره این شهیدان اظهار کرد: از ۵۴ شهید تفحص شده، ۲۵ شهید به طور قطعی شناسایی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود

رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بطور مسلم اجازه اینکه اقلیم کردستان به مرکزی برای تهدید جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود را نمی‌دهیم و خواهان این موضوع نیستیم و با آن برخورد می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار امروز سه‌شنبه با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با بیان اینکه این سفر در وقت مناسب و خوبی انجام شد، گفت: ان‌شاءالله این سفر در توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی با توجه به ارتباطات عمیقی که بین اقلیم کردستان و ایران وجود دارد، اثرات مثبتی بگذارد.

وی همچنین با اشاره به این که گفت‌وگوهای انجام شده در این نشست و بیان اینکه طبیعتاً این سفرها در توسعه همکاری‌های سیاسی و امنیتی اثرگذار است و همچنین می‌تواند تحکیم روابط را به همراه داشته باشد، اضافه کرد: برای امنیت ایران و عراق و باورهایی که داریم خون جوانان دو کشور ریخته شده است و روزهای سختی را گذرانده‌ایم و اکنون فرصت‌هایی برای توسعه اقتصادی و تقویت بخش‌های صنعتی، کشاورزی، فناوری، علمی و دانشگاهی وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از مسائل بسیار مهم که باید به آن توجه کنیم در حوزه‌های زیارتی، سیاحتی و راهپیمایی اربعین است و اجازه ندهیم فرصت‌ها برای ارتقای روابط بین ایران و اقلیم کردستان عراق از بین برود.

قالیباف با تأکید بر اینکه همه ما باور داریم که رژیم صهیونیستی امروز دشمن شماره یک جهان اسلام است و می‌بینیم در غزه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، عنوان کرد: در عملیات وعده صادق که جواب تجاوز رژیم صهیونیستی را دادیم به دنیا به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادیم که هیچ تعللی در تصمیم‌گیری نداریم و مصمم و محکم ایستاده‌ایم.

*بارزانی: اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان به مرکزی برای تهدید ایران تبدیل شود

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق نیز در ادامه این دیدار گفت: در چارچوب این سفر دیدارهای خوبی در تهران داشتیم و همان‌گونه که گفتید این سفر در مقطع زمانی مناسبی انجام شد، روابط ایران با اقلیم کردستان و کشور عراق یک رابطه تاریخی است، فراز و نشیب‌هایی حتماً در این روابط وجود داشته اما با مدیریت و اهتمام به موضوع می‌توانیم تمام مشکلات را برطرف کنیم.

بارزانی عنوان کرد: در زمینه اقتصادی نیز تلاش این است که سطح روابط اقتصادی را ارتقاء دهیم به نحوی که در دوران کرونا هیچ زمانی مرزهای اقلیم بسته نشد در حالی که سایر مرزهای عراق بسته بود.

وی با اشاره به‌ دیدارهای روز گذشته خود با مقامات ارشد کشورمان به خصوص رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: معتقدم سرفصل تازه‌ای از روابط بین اقلیم کردستان و جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌شود و در این راستا لازم است از همه پشتیبانی‌های ایران در روزهای سخت از اقلیم کردستان تشکر کنم.

بارزانی اظهار کرد: در تمام شرایط بحرانی که بعد از سال 1391 داشتیم و همچنین در پیروزی‌های خود، شما را در کنار خود دیده‌ایم و بطور مسلم اجازه اینکه اقلیم کردستان به مرکزی برای تهدید جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود را نمی‌دهیم و خواهان این موضوع نیستیم و با آن برخورد می‌کنیم.

رئیس اقلیم کردستان عراق همچنین با تأکید بر اینکه در خصوص رژیم صهیونیستی با شما هم نظر هستیم، اضافه کرد: هیچ عقل سلیمی این را قبول می‌کند که با رژیم صهیونیستی ارتباط داشته باشد و جمهوری اسلامی ایران را از دست بدهد.

بارزانی افزود: ما اهمیت روابط را می‌دانیم و خط قرمزهای جمهوری اسلامی ایران را می‌شناسیم و در زمانی که داعش آمد ما اولین کسی را که در کنار خود دیدیم، جمهوری اسلامی ایران و سردار سلیمانی بود. اینها را نه تنها در مجالس خاص، بلکه به‌صورت علنی و رسانه‌ها اعلام کرده‌ایم و آقای بارزانی در این خصوص کتاب نوشتند و قدر این پشتیبانی‌ها را می‌دانیم.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که توفیق میزبانی زوار امام حسین(ع) را داشته‌ایم و باید اقدامات را نهادینه‌تر کنیم، گفت: مردم ما، زائران را مهمان خود می‌دانند و برای راهپیمایی اربعین اقداماتی داشتیم از جمله اینکه موکب‌هایی را برای پذیرایی از زائران راه‌اندازی کردیم.

رئیس اقلیم کردستان در پایان با تأکید بر اینکه این سفر را نقطه عطف جدید در روابط فی‌مابین می‌دانم از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به عراق و اقلیم کردستان دعوت کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت