Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی گفت: در این میدان با شهدای عزیز عهد می بندیم که راه و هدف شان را ادامه دهیم و نگذاریم خدشه ای بر امنیت کشور وارد شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ، شهدای حرم و شهدای نیروهای مسلح به ویژه 54 شهید ژاندارمری و آرزوی سلامتی برای فرماندهی کل معظم قوا امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و خیر مقدم خدمت خانواده شهدای گرانقدر اظهار داشت: از 119 شهیدی که اخیرا در ایران تفحص شد 54 تن از این شهدای عزیز مربوط به ژاندارمری جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: البته حدود 25 تن از این بزرگواران شناسایی شده و بقیه با اقداماتی که صورت می گیرد شناسایی و تحویل خانواده این عزیزان می شوند.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی میزبان 54 تن از همکاران عزیزمان است، کسانی که در دوران دفاع مقدس داوطلبانه و عاشقانه جنگیدند براساس اخبار و اطلاعاتی که به دست ما رسیده است آنان در منطقه 'زبیدات' تا آخرین نفس جنگیدند و افتخار آفریدند و امروز نیز افتخار نیروهای مسلح و خصوصا نیروی انتظامی هستند.
عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب و میهن و بیش از 20 هزار جانباز برای امنیت کشور در ماموریت های مختلف کرده است و همچنین ناجا بیش از دو هزار آزاده سرافراز دارد و این افتخار را دارد برای آرامش مردم عزیز تاکنون در صحنه حضور داشته و امروز هم برای حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی در تمام اقصی نقاط کشور بر جاده ها، شهرها و روستاها با تمام توان و عشق مشغول خدمت به مردم بوده و همچنان باب شهادت در نیروی انتظامی بازاست.
وی خاطر نشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران بی نظیری است در تاریخ، ایران اسلامی هشت سال دفاع کرد تمام ابرقدرت ها به کمک حزب بعث عراق شتافتند و حمله و جنگ را شروع کردند ولی مردم عزیز و نیروهای مسلح با هدایت و فرماندهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی مقاومت و ایثار کردند و افتخار آفریدند.
سردار اشتری تاکید کرد: اگر ایمان به خدا ، روحیه انقلابی و تبعیت پذیری از امام زمان (عج) و حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) نبود مشخص نبود این افتخارات را بتوانیم به دست آوریم و امروز هم همه مردم عزیز، نیروهای مسلح ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش ، بسیج و نیروی انتظامی همه با هم در کنار هم آماده اند تا از کیان و نظام اسلامی دفاع کنند.
وی بیان کرد: امروز اگر دفاع ما در صدها کیلومتر جلوتر از مرزهایمان است برای برقراری امنیتی است که می خواهیم در میهن اسلامی مان داشته باشیم. عزیزانی که مدافعان حرم هستند که البته از ناجا هم رزمندگانی در حال مبارزه با دشمنان هستند به خاطر امنیت کشور است هر روز یک نوع وظیفه داریم و امروز در دفاع از امنیت وطن عزیزمان مجاهدت می کنند خدا را از این بابت شاکریم و سربلندی ما مدیون ایثارگری و همت ایثارگران و شهدای عزیز است.
وی اضافه کرد: وظیفه ناجا حفظ امنیت است بحمداله به کمک این عزیزان و همه دستگاه ها ناجا توانسته سربلند باشد و رضایت فرماندهی معظم کل قوا و مردم عزیز را داشته باشد. در این میدان با شهدای عزیز عهد می بندیم که راه و اهداف آنها را ادامه بدهیم و نگذاریم خدشه ای به امنیت کشور وارد شود تا خدای ناکرده فتنه گران و دشمنان بر این کشور مسلط شوند.
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: امروز اگر بعضی از اصحاب سلطه آمریکای جنایتکار ، اسرائیل و سردمداران مردم ما را تهدید می کنند بیایند ،ببینند چطور مردم از شهدای گرانقدر استقبال می کنند و چگونه پیرو مقام معظم رهبری هستند. آنان تهدید می کنند که تحریم ها را ادامه و تشدید می کنیم هرکاری توانسته اند کردند و فشار وارد آوردند ولی دیدند که مردم و نیروهای مسلح چگونه روی پای خود ایستادند و پاسخ این یاوه گویی ها را دادند .
عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: امروز کشور ما کشوری قدرتمند است به گونه ای که اگراتفاقی در منطقه رخ دهد باید در یک طرف میز مذاکره ایران نیز باشد و بدون حضور ما نمی توانند تصمیم بزرگی بگیرند.
سردار اشتری تاکید کرد: الحمدلله در عرصه های مختلف به ویژه عرصه دفاعی موقعیت خوبی داریم ان شاء الله این شهدای عزیز و خانواده های این بزرگواران دعاگوی همه ما و همکاران ما باشند.
سردار اشتری افزود: مجددا به همه همکارانم در نیروی انتظامی، فرماندهان عقیدتی سیاسی، حفاظت و اطلاعات و مردم شریف کشورمان و خانواده های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
وی اضافه کرد: فرزندانتان در نیروی انتظامی آماده خدمتگزاری برای شما عزیزان هستند، بالاترین توقع خانواده شهدا از ما پیروی از مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا است.
به گزارش ایرنا، پیکر 54 شهید تفحص شده نیروی انتظامی در سالیان دفاع مقدس بعد از نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران، تشییع می شود.
این پیکرهای مطهر، مربوط به 54 نیروی ژاندارمری است که در روزگاران پایان جنگ در منطقه «زبیدات» طی حمله ناجوانمردانه رژیم بعث و زبون عراق پس از پذیرفته شدن قطعنامه 598 در سال 1367 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی نیز پیشتر درباره این شهیدان اظهار کرد: از 54 شهید تفحص شده، 25 شهید به طور قطعی شناسایی شده اند.
اجتمام ** 7268 **1440
تنظیم: مهناز بیرانوند انتشار: گلشن
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم

امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، آثار و برکات اعتقاد و باورمندی به معاد و قیامت را مورد توجه قرار داد و گفت: اولین اثر معاد باوری اصلاح نگرش انسان به دنیا است؛ دنیا در نزد افراد معاد باور ابزار است؛ لذا معاد باوری بینش انسان را به عالم هستی وسعت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه معاد باوری مسیر زندگی انسان را تعیین می‌کند و نگاه انسان را به هستی تغییر می‌دهد، ادامه داد: مؤمنین این حقیقت را یافتند که زندگی بشر شامل چند سرفصل است که بخش اندکی از این سرفصل‌ها مربوط به دنیا و بخش عمده آن مربوط به آخرت است و در حقیت این مفهوم که دنیا برای انسان آفریده شده است نه انسان برای دنیا را باور دارند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اضافه کرد: روز ۹ اردیبهشت روز شورا‌ها است که هم مبنای عقلی دارد و هم مطابق با موازین قرآنی و روایی است و جایگاه مهمی برای شورا‌ها در قانون اساسی ما پیش بینی شده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه شورا‌ها باید به خدمت رسانی بیشتر به مردم اهتمام بورزند، عنوان کرد: افرادی که وارد شورا می‌شوند لازم است پایبند به الزامات قانونی باشند و هم نسبت به ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند، همچنین نباید شورا‌ها به خاطر امکانات، اختیارات و قدرتی که دارند محل سوء استفاده قرار گیرند و اعضای شورا‌ها بدون پاکدستی و توانمندی نباید وارد صحنه شوند؛ لذا سابقه خوب و دلسوزی برای مردم از لوازم موفقیت هر شورا است.

وی ۱۲ اردیبهشت روز معلم و کارگر را مورد توجه قرار داد و گفت: روز شهادت شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است که حقیقتا به عنوان معلمی در قله برای همه سطوح جامعه الگو بود. قرار دادن این روز به عنوان روز معلم معنای نمادین و پر مضمون دارد؛ یعنی دانش آموزان، معلمان، دانشگاهیان باید این مسیر را برای بقای انقلاب طی کنند.

حسینی بوشهری تصریح کرد: معلمی سه بُعد علم آموزی، تفکر آموزی، و مهم‌تر از همه آموزش عملی اخلاقی دارد؛ لذا گفتار و رفتار معلم باید الگو برای دانش آموزان باشد اگر جامعه بخواهد پیشرفت کند اول باید در آموزش و پرورش تحول ایجاد شود بنابراین معلمان بدانند هر لحظه از عمرشان که در راه آموزش و اخلاق عملی سپری می‌شود، عبادت است.

وی اظهار کرد: مسئولین بودجه آموزش و پرورش را کم نگذارید و آموزش و پرورش را در گیر و دار معوقات و رتبه بندی قرار ندهید؛ سند تحول باید اجرایی شود و خروجی آموزش و پرورش ما باید تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه در نگاه اسلام نقش کلیدی برای کارگر در نظر گرفته شده است، گفت: کارگران نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند؛ امروز کارگران و کارفرمایان ما در جنگ اقتصادی هستند و خوشبختانه در دولت سیزدهم کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشتند، لذا با وظیفه شناسی و تلاش برای پیشرفت و ارتقا کشور شاهد جهش تولید خواهیم بود.

امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

حسینی بوشهری افزود: اسرائیل، آمریکا و دیگر کشور‌های اروپایی و همراهان منطقه‌ای صحنه را باختند و اعتبار نداشته خودشان را هم از دست دادند و این رژیم منحوس صهیونیستی در محاصره باقی ماند و راهی جزء این ندارد که به کسانی که پیش از او رفته‌اند بپیوندد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: غزه مظلوم است و ۱۴ هزار کودک آن به شهادت رسیدند، اما امروز مردم مظلوم غزه احساس می‌کنند یک هم‌پیمان قوی مثل نظام جمهوری اسلامی در کنار آن‌ها است.

وی با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به پاکستان، تاکید کرد: ایجاد ارتباط با همسایگان از سیاست‌های راهبردی است و می‌شود با برنامه ریزی درست برای کشور آورده درست کرد؛ افتتاح ابر پروژه ۱۲۰ مگاواتی دو سد در سریلانکا قدرت ایران را به نمایش گذاشت.

امام جمعه قم بیان کرد: از نیروی انتظامی کشور و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند و برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و از پای ننشستند تشکر می‌کنیم؛ حجاب یک اصل قانونی است، امروز دشمن می‌خواهد برای ما چالش ایجاد کند؛ لذا سخنان مقام معظم رهبری حجت را برای ما تمام کرد و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی