Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،متن کامل این بیانیه در زیر آمده است:

 

باسمه تعالی

 

إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت أقدامکم (سوره محمد آیه7)

امریکا شیطان بزرگ است و هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خمینی(ره)

ملت ایران از همان روزهای نخست انقلاب با اشغال خانه نفوذ امریکا در تهران هوشمندی خود را به نمایش گذاشت و آشکارا اعلام کرد که استقلال زمانی محقق خواهد شد که امکان نفوذ دشمن بزرگ و استکبار جهانی ناممکن شود و این میسر نیست مگر با اراده ای برخاسته از هوشمندی که جوانان انقلابی ایران در 13 آبان 1358 آن را نشان دادند. تسخیر سفارت امریکا که یکه تاز قدرت های پوشالی جهان بود، لرزه بر ارکان پوشالی این شیطان بزرگ انداخت تا جائیکه بسیاری از نخبگان علوم سیاسی به جهان پس از امریکا اندیشیدند و هنوز هم می اندیشند. لانه ای که در پس پرده های دیپلماسی برای از بین بردن انقلاب شکوهمند اسلامی که ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن بوده توطئه ریزی می کرد؛ ولی غافل بود از اینکه جوان ایرانی، دانش آموز و دانشجوی مسلمان پیشرو عرصه بصیرت و تحلیل است و در همه عرصه ها به تکلیف خود به خوبی عمل نموده اجازه زیاده خواهی به هیچ کس نمی دهد.

 

انقلابی که به تعبیر حضرت روح الله(ره) بزرگتر از انقلاب ملت ایران در سال 1357 بود چرا که این انقلاب دوم نقشه راه حرکت جامعه ایرانی برای رسیدن به عزت و استقلال را ترسیم کرد و حقیقتا که ملت بزرگ و مومن و هوشمند ایران، این نقشه ترسیمی را خوب پیمود.

 

 13 آبان تداعی کننده ی اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه ی عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است. بدون شک ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و به موقع دانشجویان، نشأت گرفته از قیام کربلا و اندرزهای عاشورا بود که نقشه های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی را در نطفه خفه ساخت. سال ها از انقلاب اسلامی می گذرد اما هنوز روحیه استکبار ستیزی در جان و دل وفاداران به سیره مقدس امام خمینی (ره) تداوم دارد و هیچگاه این امانت الهی به دست فراموشی سپرده نخواهدشد.

 

سیزدهم آبان ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری ، تداوم ، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با " استبداد داخلی " و "استکبار و سلطه خارجی" است. بازخوانی سیاهه ی دشمنی های ایالات متحده ی آمریکا و اقدامات خصمانه ی دولتمردان کاخ سفید و علل نفرت ملت ایران از مقامات جنگ افروز و فتنه گر آمریکا و متحدان غربی و منطقه ای آنان و برجسته سازی دیدگاههای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد سرنوشت ساز در عرصه ی مقابله با شیطان بزرگ و نظام سلطه و استکبار، نیاز همیشگی جامعه به ویژه نسلهای جوان کشور به شمار می رود.

تأمل در واقعیات تلخ امروز منطقه بویژه در روند فتنه داعش و تکفیری‌ها در کشورهای عراق، سوریه و لبنان بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد آمریکا براساس خوی استکباری و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظامی مردمی و مستقل که مظهر حیات مقتدرانه اسلام عزیز است سر آشتی و دوستی واقعی ندارد. چه کسی است که نداند، کدام کشور است که نداند دستان سردمداران آمریکا به خون صدها هزار نفر آلوده است، کشوری که خود حامی تروریسم است، کشوری که خود تولیدکننده تروریسم است، ایران را حامی تروریسم می‌داند. ایرانی که در تمام ۳9 سال انقلاب اسلامی مدافع مظلومین جهان بوده و هرکجا جنایتی علیه ملتی صورت می‌گرفت ایران اسلامی برای نجات آن مردم اقدام می‌کرد.

مقام معظم رهبری سکان دار انقلاب در این برهه حساس و پرتلاطم با موانع انقلابی خود مبنی بر بی اعتمادی به آمریکا همواره مسئولین و مردم ایران را آگاه نمودند و نمونه بارز آن در سال های اخیر در بحث هسته ای دیدیم که بر همه جهانیان ثابت شد که آمریکا غیرقابل اعتماد است و حاضر نیست بخاطر منافعش به تعهدات بین المللی پایبند باشد.

با شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی ها بویژه در منطقه از ایران دریافت کرده اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد. غرب و بویژه آمریکا نگران بدل شدن ایران پیروز به یک قدرت بزرگ رقیب در خاورمیانه است و ژرفای توطئه غرب نیز به میزان خطری است که احساس می‏کند و بخوبی از لابه‏لای گفته‏های دست اندرکاران نظام غرب، این واقعیت مشهود است که انقلاب اسلامی ایران همچون طوفانی کلیه موانع را از میان برمی‏دارد و زمینه‏های پیدایش یک نظام جهانی متکی بر اسلام را فراهم می‏آورد.

 

 ایران اسلامی در حال حاضر مهندسی قدرت در دنیا را برهم زده به طوری که امروز هر حل مساله ای، دنیا نظر ایران را جویا می شود. امروز ملت ایران باید قدر گذشته پر افتخار خود را بداند و در راه مبارزه و مقاومت علیه استکبار هرگز کوتاه نیاید. جوانان بابصیرت و انقلابی این کشور بار دیگر وفاداری به راه و منش امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد. ساده اندیشی است که با وجود تجربه های چندین ساله جمهوری اسلامی در مقابله با آمریکا گمان نمود که با تغییر دولت در آمریکا سیاست های آن نیز تغییر خواهد کرد.

 

 در طول این چهار دهه نه تنها سیاست های خصمانه امریکا علیه ملت مظلوم ایران کاسته نشده بلکه روز به روز برآن افزوده شده است و هر روزه شاهد این هستیم که به به بهانه های مختلف از ابزار تحریم علیه ملت استفاده می نماید .

 

یاوه گویی های ترامپ نیز اعتماد مردم کشورهای جهان به آمریکا را از بین برده است و علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های آمریکایی ها با ملت ایران، نظام اسلامی هر روز مقتدرتر و عزتمند تر می شود. ملت با بصیر ایران هوشمندتر از این است که با ترفندهای سخیف و بچگانه سران آمریکا صحنه را خالی کند و یا تحت تأثیر اراجیف جاهلانه آنان قرار گیرد. ملت ما ذلت پذیر نیستند، مردم ما به برکت محرم و صفر در مقابل دشمن زور و ذلت تا آخر خواهند ایستاد چراکه شعار محرم و صفر “هیهات من الذله” است.

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که مصداق کامل و بارز آن در دنیای امروز، دولت آمریکاست، مصمم تر از قبل در راه زنده نگاه داشتن آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم خواهیم برداشت و اعلام می داریم ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به عنوان نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد و در مقابل سخنان بی اساس ترامپ با اتحادی بیشتر از قبل خواهیم ایستاد و هم گام و هم صدا با ملت غیور ایران اسلامی در روز 13 آبان فریاد رسای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد، به فضل الهی پیروزی نزدیک است..

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، تظاهرکنندگان هوادار فلسطین و دانشجویان ضد جنگ، در اقدامی خودجوش روبروی منزل مینوشه شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا گردهم آمدند و شعار «شرمت باد» سر دادند.

این گردهمایی اعتراض آمیز به جای اقدام سنتی «فریاد پیش از امتحانات» برگزار شد که هر ساله همزمان با آغاز امتحانات نهایی در پایان سال تحصیلی اتفاق می افتد و دانشجویان برای تخلیه ی خشم خود تا سرحد مرگ فریاد می زنند! 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • رشید:۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است