Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت:بیطرف در سخنرانی خود از کارهای پژوهشی با دانشگاه‌های کشور با ارزش بیش از هزار میلیارد تعریف و قراردادهایی منعقد شده خبر دادند که متاسفانه دانشگاه شهید چمران به عنوان یک دانشگاه مادر نقشی در این پژوهش‌ها ندارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده امروز در آئین افتتاحیه نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات نفت خوزستان اظهار داشت: ساخت تجهیزات و وسایل مورد نیاز توسط جوانان بومی نشان از اقتدار کشور و حرکت رو به جلو علم در کشور ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت در دوره قبل توانست رشد اقتصاد منفی را به رشد اقتصاد مثبت تغییر همچنین تورم را کنترل کند و امیدواریم دولت در چهار سال پیش‌رو نیز با استفاده از ظرفیت‌های موجود شاخص‌ها را در زندگی مردم ارتقا بخشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح‌کرد: باید با استفاده از ارتقاء شاخص‌های زندگی به مهمترین مولفه نظام که مشارکت و اعتماد مردم است قوت بخشید زیرا مردم ازما کار و تلاش می‌خواهند و ما نیز هیچ بهانه‌ای نداریم.

وی بیکاری، آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، و طلاق از شاخص‌های نگران‌کننده در جامعه عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی که در کشور وجود دارد اما همچنان شاهد مشکلات فراوانی هستیم که این مشکلات سبب می‌شوند اقتدار و مولفه‌های جامعه را تحت تاثیر قرار گیرد.

حسین زاده با اشاره به مشکلات خوزستان عنوان کرد: متاسفانه میزان رضایت اجتماعی در خوزستان پایین بوده و خوزستان در برخی از شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی نسبت به میانگین کشوری رتبه بالاتری دارد که این موضوع نشان می‌دهد باید تلاش‌های جدی تری را در این بخش‌ها داشته باشیم.

وی یکی از مهمرین پیامدهای مشکلات موجود در خوزستان را بخشی فکر کردن عنوان کرد و افزود: سرمایه انسانی یکی از مهمترین مولفه‌های یک کشور قدرتمند است و این حوزه مهمترین قسمت برای برنامه‌ریزی در آینده کشور به شمار می‌آید.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در ادامه سخنرانی به حوزه علم گریزی زد و گفت: حوزه‌های علمی یکی از مهمترین حوزه‌ها است زیرا با استفاده از این حوزه می‌توان توان یک کشور را افزایش داد و آقای بی‌طرف در سخنرانی خود از کارهای پژوهشی با دانشگاه‌های کشور با ارزش بیش از هزار میلیارد تعریف و قراردادهایی منعقد شده خبر دادند که متاسفانه دانشگاه شهید چمران به عنوان یک دانشگاه مادر نقشی در این پژوهش‌ها ندارد.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۸ اردیبهشت/طرح جدید پلیس به عابران پیاده رسید
  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا