Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از کرمانشاه و به نقل از روابط‌ عمومی کمیته امداد امام خمینی، حسین خدرویسی با بیان اینکه فراگیری مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای تأثیر بسزایی در کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها دارد، اظهار داشت: در هفت ماه گذشته ۱۲ هزار و ۷۹۸ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد از آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۱۲۸ نفر از مددجویان آموزش‌دیده در روستاها ساکن هستند، گفت: ارائه این مهارت‌های فنی در کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها تأثیر زیادی داشته است.

خدرویسی عنوان کرد: امسال هشت هزار نفر از مددجویانی که در آموزشهای فنی‌وحرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند در دوره‌های پایداری و توسعه، دو هزار و ۷۰۰ نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی و دیگر مددجویان نیز در دوره‌های کارآفرینی و حرفه‌آموزی دانش‌آموزان دبیرستانی مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای برای هر مددجو، یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان برای کمیته امداد هزینه دارد، بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۵۰ میلیون تومان برای آموزش مددجویان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان آموزش‌دیده تا سقف ۲۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مددجویان دارای شرایط که دوره‌های مهارت‌آموزی را طی کرده‌اند از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

خدرویسی بیشترین آموزش‌های ارائه شده در طول سال جاری را در زمینه خدمات و صنایع دستی دانست و اظهار کرد: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در زمینه‌هایی مانند کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، صنعتی و خدمات به مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود