Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش‌های منتشر شده در خصوص فروریختن تونل سایت مخصوص آزمایش‌های هسته‌ای این کشور و کشته شدن ۲۰۰ تن را در جریان این حادثه تکذیب کرد.

به گزارش خرداد از ایسنا، به نقل از رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز(پنجشنبه) گزارشهای رسانه‌ای مبنی بر اینکه ششمین آزمایش هسته‌ای پیونگ یانگ منجر به ریزش تونل این سایت آزمایش‌های هسته‌ای و کشته شدن تعداد زیادی از ساکنان این کشور شده را رد کرده و اعلام کرد که این گزارش گمراه کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون آساهی ژاپن روز سه شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سایت ویژه آزمایش‌های هسته ای کره شمالی بعد از ششمین آزمایش هسته‌ای این کشور که در ماه سپتامبر یک بمب هیدروژنی بود ریزش کرده و به دنبال آن ۲۰۰ تن کشته شدند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که این گزارش دروغ بوده و با هدف خدشه دار کردن وجهه این کشور و پیشرفت آن در زمینه های هسته ای منتشر شده است.

برچسب ها: فروریختن ، تونل ، کره شمالی ، تکذیب

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس

در حادثه تیراندازی شنبه در حومه سن سن دونی واقع در شمال شرقی پاریس یک نفر کشته و تعدادی دیگر به شدت مجروح شدند.

براساس گزارش الیوم السابع، یک منبع پلیس فرانسه امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حادثه تیراندازی بین جمعه شب تا بامداد شنبه در پارکینگ مرکز فرهنگی در محله سوران در سن سن دونی در شمال شرق پایتخت رخ داد.

پلیس پس از رسیدن به صحنه، چهار مجروح را پیدا کرد که روی زمین پراکنده شده بودند. یک منبع پلیس گفت که یک نفر بلافاصله پس از آن فوت کرد و سه نفر دیگر در وضعیت وخیم به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته یک منبع قضایی، گزارش اولیه حاکی از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر است. تحقیقات در خصوص جنایت قتل عمد و اقدام به قتل عمد توسط یک باند سازمان یافته آغاز و تحقیقات به واحد جنایی پلیس قضایی پاریس محول شده است، اما تا صبح شنبه هیچ بازداشتی صورت نگرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • ورود موج بارشی جدید به کشور/ بارش باران در این ۱۱ استان شروع می‌شود