Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:20:45 GMT

واکنش رئیس هیات بوکس لرستان به خبرمنتشرشده ایرنا

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۹۴۲۸

واکنش رئیس هیات بوکس لرستان به خبرمنتشرشده ایرنا

بروجرد - ایرنا - رئیس هیات بوکس لرستان در واکنش به مصاحبه منتشرشده محمود ترابی رئیس اداره ورزش وجوانان بروجرد مطالبی ارائه کرد.

درپاسخ به اظهارات اخیر محمود ترابی مدیر ورزش وجوانان شهرستان بروجرد درخصوص هیات بوکس لرستان که درمصاحبه با ایرنا بروجرد روز پنجشنبه مورخ ١١ ابان ماه بر روی خروجی آن خبرگزاری محترم منتشرشد مواردی را لازم دانستم جهت تنویر اذهان خوانندگان محترم خبرگزاری وزین ایرنا بیان نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


١- پس از آنکه اینجانب در 26 بهمن 1395به عنوان رئیس هیات بوکس لرستان انتخاب شدم هیات بوکس لرستان را درحالی تحویل گرفته ام که به تعبیری ویرانه ای بیش نبود.
٢- رتبه قعر جدول کشور در رده بزرگسالان و جوانان با سهمیه بسیار ناچیز (بزرگسالان 4 سهمیه از 10 سهمیه و جوانان پنج سهمیه از 10 سهمیه)، بدهی چهارمیلیون تومانی، درگیری و فحاشی روز انتخابات و هزاران کارشکنی دیگر از طرف کسانی که منافع غیرقانونی ومجرمانه آنها به خطرافتاده بود ازمواردی است که در ابتدای کارم در هیات بوکس استان با آن مواجه شدم.
٣- انتخاب بنده تیر خلاصی بود برمغز بیمار دلالان جوانان لرستانی همان کسانی که با گرفتن مبالغ چند میلیونی و پرداخت چندصد هزار تومانی به ورزشکاران جوان و نیز محروم لرستانی برده وار آنها را به استان های همجوار می فروختند.
کسانی که حریص به اخذ مدرک های رنگارنگ مربیگری و داوری هستند و بدون رعایت تشریفات قانونی انبوهی از مدرک تهی از علم و دانش و تجربه را بر گرد خود جمع کرده اند کسانی که میدان ورزشی را مکان خرید و فروش مواد مخدر نموده بودند.
٤ - به رغم همه بداخلاقی های غیر حرفه ای به امید بهبود وضعیت و ایجاد جاذبه برای جوانان این مرز و بوم و آنکه کرارا مورد اهانت و نشر اکاذیب واقع شدیم مقابله به مثل نکردیم لیکن در پاسخ به خویشتنداری ما مربی ارزشمند و فرهیخته و ثروت معنوی بوکس لرستان جناب آقای رحیم سپهوند مورد حمله قرار می گیرد و مجروح می شوند و به تبع آن فرصت حضور اردوی تیم ملی بوکس ایران درلرستان سلب شد.
٥ - در چنین فضایی جناب آقای ترابی به عنوان مدیر ورزش شهرستان بروجرد که یکی از قطب های مهم و مهد بوکس لرستان می باشد بر خلاف انتظار و به علت اختلافات غیر ضروری با رئیس هیئت بوکس وقت بروجرد جناب آقای میرزایی مغایر با اساسنامه فدراسیون های ورزشی و آیین نامه های مربوط با تشکیل هیات موازی آقای علی الماسی را که از داوران ستاره دار بین المللی می باشند به عنوان رئیس منصوب می نمایند.
ازآنجایی که برابر مقررات فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) داوران ستاره دار مجاز به تصدی مشاغل دیگر نیستند از ایشان خواسته شد برابر مقررات افرادی را جهت تصدی بوکس بروجرد و به منظور تایید به هیات استان معرفی نمایند لیکن ایشان فراتر از اختیارات قانونی با استمرار ریاست آقای الماسی موجب 2 قطبی شدن بوکس بروجرد و استهلاک توانمندی جوانان مستعد این خطه شد.
٦ - فضای ایجاد شده موجب گردید که افراد سود جو تعداد قابل توجهی از بوکسورهای بروجرد را با بی اعتنایی به شأن و منزلت هیات استان لرستان وبه بهایی اندک به استان های همجوار بفروشند(اسامی افراد موجود است در صورت لزوم منتشر خواهد شد) و مدال های رنگارنگی که می توانست در جدول عملکرد بوکس بروجرد باشد
٧ - در مقابل چشمان جناب آقای ترابی به استان های دیگر رسید ملاحظه می شود ایشان که متولی و مقام رسمی ورزش بروجرد می باشند و افتخاراین مدال ها در واقع از ایشان سلب شده است می بایست به شدت با این پدیده برخورد نمایند نه اینکه با نصب انواع بنر و تراکت مراتب را به این افراد تبریک بگویند.
٨ - جناب ترابی، شرکت آقای سجاد مهرابی را ناشی از عملکرد بوکس لرستان می دانند جای بسی تاسف است که مدیر ورزشی شهرستان مهم بروجرد بدون مطالعه و تحقیق مطالبی را منتشر کنند که تهی از واقعیت است.
اول سجاد مهرابی و چندتن دیگر از بوکسورهای لرستانی مدت ها است که در تهران و سایر شهرهای ایران سکونت دارند و برابر مقررات مجاز به حضور در تیم های استان محل سکونت می باشند.
دوم هیات بوکس لرستان توسط یکی از دوستان از ایشان جهت شرکت درمسابقات دعوت به عمل آوردند لیکن ایشان شرط حضور در مسابقات را دریافت وجوه نقدی عنوان داشتند، که با توجه به اینکه هیات بوکس لرستان درشرایط مالی مطلوبی قرار ندارد عاجز از تأمین خواسته ایشان بود.
سوم آقای سجاد مهرابی سه سال است برای لرستان مشت زنی نمی کنند جناب آقای ترابی به عنوان مدیر ورزش بروجرد طی این مدت چه اقدامی برای جذب ایشان کرده اند و علت حساسیت اخیر ایشان چیست؟
چهارم بوکس لرستان همواره از بوکس بروجرد جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری دعوت به عمل آورده است جناب ترابی بفرمایند چرا تاکنون به هیچ یک از درخواست های هیات بوکس پاسخ داده نشد.
٩ - جوانان لرستانی در مسابقات شهریور 96 همدان دراقدامی بی سابقه با پنج نفرسهمیه در برابر تیم های 10 نفره نایب قهرمان ایران شد جناب آقای ترابی اگر دغدغه ورزش لرستان را دارد و مدعی جوانمردی هستند چرا تبریک نگفتند شاید ایشان سرنوشت ورزشکاران شهرستان محل خدمت خود را جدای از استان می دانند.
علی ایحال انتظارهمیشگی ما از مدیران ورزشی استان حمایت از بوکس لرستان و اعاده جایگاه واقعی بوکس لرستان است.
درپایان قابل ذکر است که هیات بوکس لرستان حق اقدامات قانونی و قضایی را درخصوص اظهارات آقای ترابی برای خود محفوظ داشته و در فرصت مقتضی اقدام خواهد شد.
علی مهرابی نژاد رئیس هیئت بوکس استان لرستان
7273 انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند

مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت که فرزاد حسنی آن را روایت می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته هایی از زندگی این سرمربی تیم ملی کشتی رفت.

 قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت و گو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می شود.  

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی می پردازد. فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.  

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند سینماحقیقت حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسائل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفتگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسائل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفتگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند