Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:06:40 GMT

اعزام ۶۱۰ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۰۵۱۳

اعزام ۶۱۰ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی خوزستان

آبادان – رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از اعزام ۶۱۰ دانش آموز پس به مناطق عملیاتی خوزستان در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی خبر داد.

اعظم قاسمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این دانش آموزان از روز گذشته به این اردو اعزام شدند، گفت: این تعداد دانش آموز اعزامی به اردوی مناطق عملیاتی از ۱۳ مدرسه پسرانه و در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی آشنایی دانش آموزان با رشادتها، جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و اهمیت دفاع از کشور مهترین ره آورد و هدف از برگزاری این اردوی دانش آموزی است. 

قاسمی زاده با اشاره به دو روزه بودن این اردو افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده دانش آموزان از مناطق عملیاتی، شلمچه، پادگان شهید غلامی اهواز، یادمان شرق کارون بازدید می کنند. 

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان اظهار کرد: در طول مسیر حرکت کاروان دانش آموزی، راویان دوران دفاع مقدس به بیان شیوه های طراحی و اجرای عملیات پیروزمندانه رزمندگان اسلام می پردازند. 

قاسمی زاده تصریح کرد:  ۳۸ نفر از کارکنان آموزش و پرورش، ۱۸ راوی، ۳۶ بسیجی و ۱۸ روحانی این دانش آموزان را همراهی می کنند.

به گفته وی اعزام دانش آموزان دختر متوسطه دوم نهم آذر امسال انجام می شود.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی

رقیه برقی، دانش آموز پایه چهارم کوچصفهانی در مسیر برگشت از مدرسه، قطعه‌ای طلا به ارزش ۶۰ میلیون تومان پیدا کرده و آن را به صاحبش برگرداند.

در مراسمی در دبستان دخترانه ابوالمعالی کوچصفهان رشت از این دانش آموز وظیفه شناس به پاس درستکاری و امانتداریش تقدیر شد.

مجتبی صادق پور، رئیس آموزش و پرورش کوچصفهان در این مراسم گفت: این دانش آموز با اخلاق حسنه گامی مهم در اجرای سند تحول بنیادی آموزش و پرورش برداشته و با امانتداری و ترویج فرهنگ اخلاق اسلامی دیگر دانش آموزان را با این فرهنگ مهم بیشتر آشنا کرد. 

رقیه برقی، دانش آموز درستکار کوچصفهانی هم در این مراسم با بیان اینکه اموال پیدا شده باید به صاحب اصلیش برگردانده شود، گفت: والدین من به ویژه مادرم به من آموخته اند امانتدار خوبی برای مردم و همسالان خود باشم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی
  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین