Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@19:02:02 GMT

غفوری: تیم های دیگر اردوهای بهتری از ما دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۰۸۵۳

غفوری: تیم های دیگر اردوهای بهتری از ما دارند

مدافع استقلال می گوید حضور 7 بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی باعث افزایش اعتماد به نفس آنها می شود.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری پیش از شروع تمرین امروز در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می‌دانید این اردو تازه آغاز شده است. یک اردوی کوتاه مدت 3-4 روزه داریم و بعد از اینکه بازیکنان توسط کی‌روش ارزیابی شدند لیست نهایی مشخص شده تا دو بازی دوستانه پیش رویمان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو کادر فنی قصد دارد آمادگی بازیکنان داخلی را بسنجد تا در مورد آنها تصمیم نهایی را اتخاذ کند.


او در مورد حضور 7 بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی می گوید : این یک نکته مثبت برای استقلال است. ما بازیکنان جوانی داریم و اینکه از نزدیک با کی‌روش کار کنند و در تیم ملی باشند به اعتماد به نفس آنها کمک می‌کند.
مدافع راست تیم ملی در مورد اردوی تیم ملی هم می گوید : همین مسئله که اردو تشکیل شده و دو بازی دوستانه برگزار می‌کنیم تاثیرات مثبت می‌گذارد. اگر حریفان قدرتمندتری داشته باشیم برای تیم ملی ما بهتر است و محک جدی‌تری می‌خوریم. در جام جهانی قرار است با تیم‌های قوی‌تری بازی کنیم. امیدوارم در اردوهای بعدی اتفاقی بیفتد که حریفان سخت‌تری داشته باشیم و محک جدی‌تری بخوریم.


غفوری در مورد این که گفته می شود کی روش تمایلی به بازی با تیم های قدرتمند دنیا را ندارد هم گفت: این حرف‌ها صحبت‌های پوچی است. کی‌روش بارها گفته دوست دارد با تیم‌های بزرگ کار کند و کسی که به بازی با تیم‌های بزرگ علاقه نداشته باشد این مسئله را بیان نمی‌کند. متاسفانه شرایط این کار مهیا نشده و باید از مسئولین امر در این مورد سؤال کنید.


او در پاسخ به این سوال که آیا حمایت کافی از تیم ملی انجام می شود یا نه هم گفت: ما شاهد هستیم تیم‌های دیگر اردوهای بهتری برگزار می‌کنند و مسابقات قوی‌تری دارند اما این وضعیت برای ما اینطور نبوده است. باید از تیم ملی حمایت شود. هدف ما این است که به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. این کار راحتی نیست و برای رسیدن به این هدف نیاز به برگزاری اردوهای منظم و بازی‌های دوستانه قوی است.


او در پایان در مورد انتقادهایی که به لیست تیم ملی می شود هم گفت: هر بازیکنی که دعوت شده لیاقت داشته است. هر کسی به تیم ملی آمده از خودش توانایی نشان داده که حقش بوده دعوت شود. کادر فنی همه را زیر نظر دارد و هر کسی که دعوت شده حقش بوده است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با بیان اینکه نظم جهانی در حال تحولی دیگر است، اظهار کرد: انجام عملیات وعده صادق، نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی است وامروز با استقامت و حکمت مقام معظم رهبری نظم جهانی و منطقه‌ای در حال دگرگونی است و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: دشمنان از تحریم اقتصادی هم ناامید هستند اما همچنان به دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند تا با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و آگاه بود.

استاندار کردستان با بیان اینکه در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم، افزود: اگر اردوهای راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب تر بودیم. وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور تمام قد و خارج از بروکراسی اداری اهتمام جدی داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است و این تکلیف انقلابی و اعتقادی ما است

طبق اظهارات استاندار کردستان، دشمنان فعالیت رسانه‌ای ما را تحریم کرده‌اند، به طوری که اگر در فضای مجازی یک عکس از شهید سلیمانی بارگذاری و بازنشر شود، آن صفحه بسته خواهد شد که این اوج بی‌آبرویی برای مدعیان آزادی بیان است.

زارعی کوشا تصریح کرد: خاکریزهای ما امروز نه در شهرهای مرزی بانه، مریوان و شلمچه بلکه در دل آمریکا است و این‌ها معجزات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6094243

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم