Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@16:44:58 GMT

سومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۶۲۶۴

سومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد

به گزارش ایلنا؛ مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد ضمن تبریک هشتاد و دومین سالگرد تاسیس بیمه ایران گفت: بیمه ایران، شناسنامه بیمه در ایران است و این برند باید حفظ شود.

سیدمالک حسینی با اشاره به تبدیل شدن شورای هماهنگی روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد به شورای اطلاع رسانی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز مسائل اقتصادی، مساله اول مملکت شده، جلسات این شورا می تواند تصمیمات جمعی خوبی در این زمینه اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد: ارکان وزارت اقتصاد باید نسبت به کار و وظایف یکدیگر داشته باشند تا بتوانند در جهت پیشبرد اهداف وزارتخانه هم افزایی داشته باشند.

در ادامه این نشست، پورکیانی، مدیر عامل بیمه ایران نیز با بیان اینکه بیمه ایران قدیمی ترین شرکت بیمه در کشور است خاطر نشان کرد: کلیه شرکتهای بیمه بازرگانی و تجاری از دل بیمه ایران بیرون آمدند.

وی با ارائه آماری از عملکرد شرکت بیمه ایران گفت: سال گذشته یک هزار و 600 میلیارد تومان حق بیمه دریافت و 9 هزار میلیارد تومان خسارت از سوی این شرکت پرداخت گردید.

پورکیانی در خصوص نقش روابط عمومی در سازمانها نیز گفت: از سه دهه قبل اهمیت روابط عمومی برای سازمانها مشخص و پررنگ شد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی آینه ای است که هم فضای بیرونی و هم فضای داخل سازمان را به مردم و مدیران منعکس می کند.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران با تاکید بر نقش هم افزایی روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد خاطر نشان کرد: در خصوص بیمه زائرین اربعین شهادت امام حسین (ع)، علی رغم سرویس مطلوب بیمه ایران، برخی رسانه ها تلاش کردند انعکاس بدی در جامعه ایجاد کنند که نیازمند همکاری و همیاری روابط عمومی سایر شرکتهای بیمه ای و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص است.

در ادامه جلسه، مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان آخرین اخبار مربوط به دستگاه متبوع خود، در خصوص مسایل مربوط به حوزه های بانکی، بیمه و مالیاتی بحث و مشورت شد.

بررسی و تصویب بندهایی از پیش نویس نظام نامه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و ابلاغ تقویم زمانی جلسات این شورا تا پایان سالجاری به کلیه مدیران روابط عمومی از دیگر موضوعات این جلسه بود.

     

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد

روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب 2ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

1. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت 2 ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

3. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

4. در ماه‌های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

5. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه