Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خیران زنجانی بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از ابتدائی امسال در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کردندگفت: راهبرد این نهاد در صندوق امداد ولایت ایجاد زمینه افزایش خدمات با استفاده از ظرفیت خیران است، وتلاش می‌کنیم با شناسایی و هدایت خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت استان زنجان بهبود مستمر در فعالیت‌های این صندوق ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از وام‌های پرداختی به خانوار‌های تحت حمایت معوق شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با فعالیت ثمربخش در وصول اقساط، میزان اقساط معوق وام‌های پرداخت‌شده به مددجویان تحت حمایت به ۱۵ درصد کاهش‌یافته و منابع قابل‌توجهی از این محل برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه هدف از طریق صندوق امداد ولایت این استان فراهم شود.
وی  از ارائه کلیه خدمات بانکی به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت خبر داد و افزود: بیش از ۲۰ هزار حساب برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال در این صندوق افتتاح‌شده است.


این مقام مسئول به پرداخت دو هزار و ۶۸۷ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: وام‌های پرداخت‌شده از طریق صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشائی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.


صفری ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشائی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت‌شده است.


وی از افزایش ۷۲ درصدی تعداد وام‌های پرداختی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت ازلحاظ ریالی نیز از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/ر


سپرده‌گذاری بیش از ۱ میلیارد تومانی خیران زنجانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند

داوود نوری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: حسین بیگلی، راننده ون شهرداری بعد از یافتن کیف حاوی مدارک شخصی، پول و سکه طلا آن را به همراه تمام محتویات به صاحبش بازگرداند.

وی اضافه کرد: این راننده زنجانی پس از یافتن کیف به واحد مربوطه مراجعه کرد و محتویات صورتجلسه شد.

این مسوول ادامه داد: این کیف قیمتی به یک شهروند بانوی زنجانی اختصاص داشت که پس از پیگیری ها عودت داده شد.

پیش از این نیز ششم اردیبهشت سال جاری پاکبان زنجانی کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر یک شهروند را به صاحبش برگردانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید