Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان فاروج در مراسم بزرگداشت شهدای دانش‌آموز شهرستان فاروج بابیان اینکه امروز همه ما نسبت به خون شهدا مدیون هستیم، اظهار داشت: فضای مجازی منفذی است که دشمن می‌خواهد از آن به ما ضربه وارد کند اما می‌توان با شناخت درست شرایط از آن استفاده مفید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاروج در مراسم بزرگداشت 37 شهید دانش‌آموز شهرستان فاروج گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس 37 نفر از بهترین‌های شهر فاروج درس و علم را رها کرده‌اند به خاطر اینکه نیازی را واجب‌تر از آن لحظه دیده‌اند و امروز نیز کسب علم و تحصیل مهم‌ترین نیاز جامعه و نظام اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دوم پاسدار حسین حقانی دشتی اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام را مهم‌ترین ویژگی‌های یک جوان بسیجی در کلام رهبری عنوان کرده و افزوده: شهید حسین فهمیده در یک تصمیم مشخص و آنی تمام این ویژگی‌ها را به سرانجام رساند و این بود که آن بزرگوار به یک الگو و پرچم برای 36 هزار شهید دانش‌آموز و البته برای همه شهدای جنگ تحمیلی تبدیل شد.

وی با اشاره به یاوه‌سرایی‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ملت عزیز ما به‌موقع در پشت مسئولین خود بود و جواب دشمن را دادند و این لجن پراکنی های رئیس‌جمهور مفلوک آمریکا یک همدلی ویژه و ممتازی را در کشور ما ایجاد کرد. مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز جواب دشمنان این نظام را به نحو شایسته‌ای دادند.

حقانی با اشاره به نقش برجسته علم و تحصیل در پیش برد نظام گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر پتانسیل ورود جوانان عزیز ما در امورات است. دشمن هم چون این را شناخته همه برنامه‌ها و اتاق فکرهایش را برای استفاده ابزاری از این جوانان شیعه ما قرار داده است.

وی در ادامه افزود: با این نگاه و با درک اهمیت موضوع تعلیم و تربیت با همراهی با اولیا، باید گام‌های موفق و با سرعتی را برای رشد، شکوفایی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

سرهنگ حقانی با اشاره به اهمیت موضوع جنگ نرم اظهار داشت: در جنگ سخت یک عزیز را به‌عنوان شهید تقدیم می‌کردیم، ولی در جنگ نرم اگر بک عزیز را از دست بدهیم درواقع یک نیروی نخبه را تقدیم به جبهه دشمن می‌کنیم، لذا بسیار اهمیت دارد که در این جبهه فعالیت مستمر و مثبتی داشته باشیم.

نسبت به خون شهدا مدیون هستیم

فرماندار شهرستان فاروج طی سخنانی در این مراسم گفت: یقیناً حضور همین دانش‌آموزان و امثال حسین فهمیده‌ها بود که باعث شد تا جنگ با آن شرایطش و حمایت‌هایی که از صدام می‌شد نتیجه‌اش برعکس شد.

وی در ادامه افزود: این شهیدان ما خانه‌ها و کلاس‌های امن خود را که حتی موشک‌های عراق هم به آن نمی‌رسید به خاطر اینکه احساس تکلیف کردند رها کردند و به جبهه‌هایی رفتند که شرایط بسیار نامناسب و کمترین امکانات را داشت، خیلی از این‌ها می‌توانستند دکترها و مهندس‌های امروز ما باشند.

هادی رجایی نیا درک شرایط زمانه را مهم‌ترین عامل حضور شهدای دانش‌آموزان در جبهه‌ها عنوان کرده و افزود: آن روزها اولویت کشور حضور در جبهه‌های جنگ بود، چون اگر کشور به دست دشمن بیفتد دیگر هیچ درس و خانه و مدرسه‌ای نخواهد ماند.

وی بابیان اینکه امروز دانش‌آموزان تکلیف بسیار بزرگی دارند اظهار داشت: تکلیف امروز دانش‌آموزان درس خواندن و کسب تحصیل با حفظ شرایط موجود است و این‌یکی از اولویت‌ها به شمار می‌رود، اگر شما به‌درستی درس بخوانید قطعاً در تمامی بخش‌ها همان‌طور که تا امروز پیروز بوده‌ایم در آینده نیز پیروز خواهیم بود.

وی همچنین بیان کرد: دشمن طی سالیان سال با تحریم‌های اقتصادی بنای این را داشت که در حوزه اقتصادی کشور ما را فلج بکند، اگر با درک این شرایط درست درس بخوانید حتماً ما در این عرصه هم پیروز خواهیم شد

رجایی نیا با تأکید بر این‌که امروز ما تکلیف داریم و مدیون خون شهدا هستیم، گفت: امروز باید همه ما مسیر شهدا را ادامه بدهیم، همه ما نیز آماده هستیم که در عرصه‌های مختلف انجام تکلیف خود را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی امروز یک از مشکلات جدی فرهنگی ما محسوب می‌شود گفت: یکی از منافذی که دشمن به دنبال ضربه زدن به ما است فضای مجازی است، البته این ابزار می‌تواند در خیلی از جنبه‌ها به ما بسیار کمک بکند اما آن‌طرف یک تهدید هم هست که اگر درست شرایط را بسنجیم قطعاً می‌توانیم استفاده مفید را از آن داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند