Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت‌الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت سومین روز درگذشت مرحوم حاج حسن سلیمانی پدر بزرگوار سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.

وی در رابطه با موضوع ارتباط و انتخاب دوست مناسب بابیان روایتی از امام علی (ع) افزود: انسان بر دین برادر ست انسان بر اعمال خود تابع محیط پیرامون خود می شود انسان تابع جمعی می شود که با آنها در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سعادت فر مهمترین مسئله برای ارتباط و انتخاب صحیح و مسائل مهم جامعه رسانه است، صدا و سیما عمده وقت جامعه و مردم را می گیرد خیلی از تصمیم گیری های مدیران ما براساس فضای رسانه ای است،خیلی از افراد جامعه به شبکه های فضای مجازی اعتیاد دارند اعتیاد به این فضا آلودگی اش کمتر از اعتیاد به مواد مخدر نیست.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه عمر ما مایه کسب سعادت اخروی ماست، روایتی از امام صادق (ع)بیان کرد و افزود: انسان مدیریت خود و زندگی خود را باید برای عبادت و بندگی خدا قرار دهد بخشی را هزینه کند برای کسب روزی حلال و زمانی را قرار دهد به افرادی که عیوب انسان را به او بگوید و بخشی را برای تفریح خود اختصاص دهد .

حجت الاسلام سعادت فر باتأکید بر استفاده صحیح از فضای مجازی نکاتی را در این خصوص بیان و تصریح کرد:ما با شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مخالف نیستیم و آن را حرام نمی‌دانیم آنچه مهم است شبکه مجازی و رسانه را باید شناخت اگر انسان بدون شناخت وارد چنین فضایی شود آسیب جدی می بیند.

وی افزود:فضای مجازی و رسانه برای همه بویژه کودکان و نوجوانان یک فضای آموزشی بسیار تأثیر گذار است و آنها تحت تأثیر این فضا قرار می گیرند، بویژه بازی های رایانه ای خانواده‌ها جای اینکه وقت برای کودکان و نوجوانان بگذارند آنها را با این بازی ها آشنا می‌کنند وفرزند ما وقتی پای بازی رایانه ای می نشیند خیلی از مسائل(قتل٬دزدی،بی احترامی و...) را تجربه می کند و اثرات و عواقب این تجربیات منفی آینده فرزندان مان را به خطر می اندازد.

حجت الاسلام سعادت فر به آمار بالای طلاق در جامعه اشاره کرد و افزود:فضای مجازی باعث ضایع شدن وقت خانواده می شود،
علی رغم اینکه فضای اجتماعی نام گذاری شده است اما انسان را به زندگی فردی سوق می دهد.

امام جمعه شهرستان جیرفت با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد:امام خامنه ای ،فضای مجازی را قتلگاه جوانان و نوجوانان عنوان کرده است، و توصیه ما به همه مردم و آحاد جامعه استفاده صحیح از فضای مجازی است.
انتهای پیام/ی

تاثیر فضای مجازی به از هم پاشیدن خانواده ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه شهر یاسوج، افزود: شرب خمر از گناهان بزرگ است و برخی دسته جمعی مجلس گناه برپا می‌کنند که باید با آن برخورد شود.

وی ابراز داشت: در جامعه شرب خمر حرام بوده و باید تذکر و برخورد لازم در این مورد اجرایی شود.

حسینی با تاکید بر تقوای الهی و دوری از گناه، افزود: کسانی که با خداوند مخالفت می‌کنند، کیفری سخت در انتظار آنها خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه وجود امام ضرورتی برای جامعه است، اظهار کرد: نبود امام نظام تشریع و تکوین را از بین می‌برد.

حسینی با اشاره به اینکه امام صادق (ع) انقلابی بزرگ در مذهب ایجاد کرد، بیان داشت: اساتید زیادی برای ترویج دین توسط امام صادق (ع) تربیت شد.

حسینی همچنین روز جهانی هلال احمر و ماما را به جامعه هدف تبریک گفت.

کد خبر 6095798

دیگر خبرها

  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • کمبود فضای آموزشی رنج معلمان روستاها/علم هدیه معلم به انسان‌ها
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود