Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به استکبار جهانی دیکته خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین حسینی یک مکتبی که تبدیل به اجتماع بزرگ حسینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیاده‌ روی در اربعین حسینی نماد کارآمدی حاکمیت اسلام و کارآمدی ملت تشیع در زیارت است.

امام جمعه گلپایگان اظهار داشت: علارقم امکانات خوب عربستان اما به دلیل ضعف مدیریت کشور عربستان هر سال در مراسم حج تمتع حوادث برای زائران خانه خدا می‌افتد که حتی منجر به کشته شدن زائران خانه خدا می‌شود.

وی گفت: کشورعراق از لحاظ امکانات بهداشتی و رفاهی در فقر است اما شور حسینی اربعین حسینی را به اجتماع بزرگ زائران در این کشور تبدیل کرده است که با سر دادن ندای لبیک یا حسین فرج مهدی عج اله را می‌طلبند.

علاءالدینی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان‌ماه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، کشتار دانش آموزان و تبعید امام خمینی به ترکیه اتفاق افتاده است، گفت: با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به استکبار جهانی دیکته خواهیم کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان بسیجی، گفت: حضور نسل جوان در تمام صحنه‌های انقلاب اهمیت دارد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه تحلیل جوانان امروز کشور از مسائل روز جهان بیشتر از تحلیل جوانان عصر گذشته است، گفت: روزهای اوج انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری زمانی که تمام نوجوانان لباس بسیجی به تن کنند.

وی تأکید کرد: ایمان به خدا، علم آموزی، دشمن شناسی و مقاومت در مبارزه با دشمن شرط اصلی در پایداری جوانان است.

علاء الدینی بیان کرد: امروز طرف مناظره با ایران ترامپ و اروپا و فرانسه نیست بلکه نظام سلطه است زیرا ترامپ حلقه وصل و نوکر آمریکا است و هدف مشترک آنان مهار قدرت دفاعی ایران است.

وی افزود: نظام سلطه به دنبال حفظ تعهدات ایران در برجام آن هم به صورت یک طرفه  و حفظ تقویت جریان غرب گرا است.

امام جمعه گلپایگان گفت: عده‌ای که در فتنه ۸۸ نقش داشتند هدف آنان موضوع رأی نبود بلکه عملی کردن نقشه آمریکا بود و اکنون نیز عده‌ای می‌خواهند با بزک کردن چهره آمریکا نظام سلطه را به ما تلقین کنند.

وی با بیان اینکه برجام اروپایی و برجام آمریکایی یک دروغ بزرگ است، اظهار کرد: سفر بوتین به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری و قرآن هدیه دادن قرآن به به این معنا و مفهوم که مقام معظم رهبری را قرآن شناس و مروج به قرآن می‌داند./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور