Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ" احمد طاهری"  در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، اعضای باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می کردند، شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با یک دستگاه وانت تویوتا در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر، گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر که در این درگیری یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.

سرهنگ طاهری با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه ، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری یک تن و 102کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی یک باند بزرگ دیگر مواد مخدر گفت: در این عملیات اعضای این باند که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، توسط ماموران انتظامی شهرستان های "سراوان"،"خاش"و "زاهدان " شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف این خودروها، هفت قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک و تن 506 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ اسدیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان مرند در۴۸ ساعت گذشته موفق شدند ۲۲معتاد متجاهر و پر خطر را از پارک‌ها و محل‌های مختلف شهر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی کنند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در ادامه اجرای طرح آرامش در شهر توانستند انواع مختلف مواد مخدر از جمله مقدار ۵۷۰ گرم تریاک، ۱۶۰ گرم سوخته تریاک، ۳۴ گرم شیره تریاک، تعداد ۲ دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر، تعداد ۲ عدد وافور و مقداری مواد مخدر صنعتی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در خصوص اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهر گفت: طرح آرامش در شهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر در سطح شهرستان مرند به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ اسدیان خاطرنشان کرد: به جهت افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح‌ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مصرف، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد