Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، سید حسین میرافضلی در تشریح برنامه جدید افزایش ظرفیت تولید اتیلن پتروشیمی جم، گفت: هم اکنون با شرکت‌های لینده آلمان و تکنیپ فرانسه مذاکراتی را برای اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید اتیلن پتروشیمی جم آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اعلام اینکه این گفتگوها در آستانه توافق نهایی و امضای قرار داد همکاری قرار دارد، تصریح کرد: در صورت توافق و امضای قرارداد پیش بینی می‌شود ظرفیت تولید اتیلن پتروشیمی جم حدود 20 درصد نسبت به وضع موجود افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضای قرارداد جدید ایران با ساینوپک چین در صنعت پتروشیمی

میرافضلی همچنین از امضای قرارداد تامین کاتالیست تولید دو محصول خاص پلیمری با شرکت ساینوپک چین خبر داد وگفت: تولید انبوه و تجاری محصول پلیمری pe100 نچرال در پتروشیمی جم آغاز شد.

وی در تشریح توافق جدید پتروشیمی جم و شرکت ساینوپک چین برای تامین کاتالیست مورد نیاز تولید «پلی اتیلن پایپ گرید مشکی» برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی ایران، گفت: امسال پتروشیمی جم با شرکت ساینوپک چین قرارداد همکاری امضا کرده ایم و تولید پلیمر pe100 نچرال آغاز شده به طوری که تست‌ها برای تولید این محصول پلیمری به بهترین شکل جواب داده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اعلام اینکه برای تولید این محصول جدید پلیمری باید واحد تولیدی 500 ساعت زیر تست می‌ماند ولی بالای 1000 ساعت را هم جواب داده است، تصریح کرد: بر این اساس با به پایان رسیدن دوره تولید آزمایشی برنامه‌ریزی کرده ایم تا نیمه دوم سال 96 میزان زیادی گرید پایپ نچرال تولید کرده و برای تولید پایپ مشکی هم برنامه ریزی آغاز شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای هر دو مدل می توانیم سالانه حدود 300 هزار تن تولید کنیم که تقاضا برای این محصولات در بازار داخلی و هم صادراتی وجود دارد، یادآور شد: بر این اساس برای تامین کاتالیست تولید این دو محصول پلیمری با ساینوپک چین مذاکره کرده‌ایم و در نهایت به توافق رسیده ایم.

میرافضلی با یادآوری اینکه برای تولید پایپ مشکی یکسری مشکلات فنی وجود داشت که در حال برطرف کردن آنها هستیم، اظهار داشت: درخصوص پایپ نچرال تاکنون بالغ بر 10 هزار تن تولید و عرضه کرده‌ایم.

این مقام مسئول همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا امکان تولید این محصول پلیمری در کشورهای رقیب همچون عربستان سعودی وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز تولید این دو محصول پلیمری در ایران، تولید گرید مشکی در صنعت پتروشیمی عربستان هم آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم پیش از این با اعلام اینکه یکی از مهمترین مشکلات و چالش‌های پیش روی تولید این محصول ویژه پلیمری، تامین کاتالیست آن بود، تصریح کرده بود: با این وجود کاتالیست مورد نیاز برای این محصول پلیمری به جای کشورهای غربی از منابع در دسترس آسیایی تامین شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از 17 تا 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت 997 میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و 36ماهه اعلام شده است. سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران 90 روز کاری خواهد بود.

جدول فروش اقساطی T8

همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴ نیز از 17 تا 31 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.

زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است. جدول فروش جک جی 4 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحویل تاکسی های تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران (+عکس) نمایش رسمی جک T9 توسط کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تهران (+فیلم، عکس و مشخصات خودرو)

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد