Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج گفت: با هدف خدمات رسانی و جابجایی زائران اربعین این سازمان نسبت به اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، شکور صلواتی، مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج اظهار داشت: اتحادیه اتوبوس رانی کشور بعنوان متولی اصلی بحث حمل و نقل و جابجایی زائران اربعین با برگزاری جلسات مختلف تمهیدات لازم را جهت خدمات رسانی شایسته به زائران صورت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این سازمان در آستانه فرا رسیدن مراسم اربعین با برگزاری جلسات هماهنگی و براساس مصوبات استانداری و اتحادیه اتوبوس رانی شهری کشور اقدامات لازم جهت مشارکت در بحث جابجایی زائران صورت داد.


وی از اعزام 15 دستکاه اتوبوس جهت جابجایی زائران اربعین خبر داد و گفت: این 15 دستگاه اتوبوس از امروز به مرز خسروی اعزام شدند.

 

صلواتی بیان کرد : بخشی از این اتوبوسها در مالکیت سازمان اتوبوس رانی است و برخی هم از این اتوبوس های در مالکیت بخش خصوصی است .

 

وی گفت: این اتوبوس ها تا 26 آبان ماه سالجاری در مسیر 17 کیلو متری قصر شیرین به مرز خسروی اقدام به جابجایی زائران اربعین خواهند کرد.


صلواتی افزود: یک دستگاه خودرو سواری شامل اکیپ بازرسی و تعمیرگاهی هم همراه این 15 دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شد.


مدیر عامل سازمان اتوبوسی رانی شهرداری سنندج خاطر نشان کرد: امیدواریم با خدمات رسانی بموقع به زائران نقشی در برگزاری مراسم اربعین امسال داشته باشیم.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین