Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:17:29 GMT

کشف 2 تن و 608 کیلوگرم موادمخدر در سیستان وبلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۷۱۱۲

کشف 2 تن و 608 کیلوگرم موادمخدر در سیستان وبلوچستان

زاهدان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 608 کیلو گرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه از قاچاقچیان در جنوب استان کشف و یک قاچاقچی نیز کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز شنبه در این رابطه اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی ایرانشهر و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای باندی که مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می کردند، شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعضای این باند مسلح شب گذشته با یک دستگاه وانت تویوتا در مسیرهای فرعی ایرانشهر، گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و در درگیری مسلحانه با ماموران یکی از قاچاقچیان به هلاکت رسید.
وی با اشاره به اینکه درگیری مسلحانه حدود نیم ساعت ادامه داشت، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با بر جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری یک تن و 102کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
سرهنگ طاهری با اشاره به شناسایی یک باند بزرگ دیگر مواد مخدر گفت: در این عملیات اعضای این باند که با استفاده از چهار دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، توسط ماموران انتظامی شهرستان های سراوان، خاش و زاهدان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه علاوه بر توقیف خودروها، هفت قاچاقچی سابقه دار دستگیر شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروها یک تن و 506 کیلو گرم تریاک کشف کردند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است