Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان از طبخ و انتقال ۱۰ هزار پرس غذای گرم برای زائران پاکستانی به مرز میرجاوه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، دادخدا خدایار با بیان اینکه در شب‌های 11 و 12 آبان ماه، آستان قدس رضوی در راستای تکریم زائران پاکستانی اقدام به تهیه و ارسال 10 هزار پرس غذای گرم به مرز میرجاوه کرد، اظهار داشت: در شرایطی که تردد زائران پاکستانی به داخل ایران در ساعات گذشته تا حدودی بهتر شده اما متأسفانه باز هم با کندی و سختی صورت می‌گیرد، اما خوشبختانه هزاران زائر پاکستانی اربعین حسینی که در شهر «تفتان» پاکستان منتظر ورود به خاک ایران بودند، اجازه خروج از پاکستان را یافته‌اند، بنابراین منطقه مرزی میرجاوه با خیل عظیمی از زائران پاکستانی روبه‌رو است، در همین راستا آستان قدس رضوی اقدامات و خدمات‌رسانی‌های خود را در این منطقه به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدماتی همچون غذای گرم، فراهم‌آوردن شرایط مناسب برای استراحت زائران، خدمات بهداشتی و‌غیره توسط خادمیاران افتخاری امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به زائران پاکستانی ارائه می‌شود، بیان کرد: امشب علاوه بر غذای گرم، یک کامیون میوه و دو کامیون حاوی آب معدنی، نان، کنسرو و ساندویچ سرد نیز توسط آستان قدس رضوی تهیه و به مرز میرجاوه ارسال و توزیع شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین مراسم تعذیه‌خوانی و مداحی، ایستگاه صلواتی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی از دیگر خدماتی است که آستان قدس رضوی برای زائران پاکستانی در زائرسرای امام رضا(ع) ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی