Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان گفت: مدیران از بانوان صاحب صلاحیت، افراد تحصیل کرده و شایسته برای انتصاب در معاونتها و رؤسای ادارات استفاده کنند ضمن اینکه خود ما نیز این برنامه را در استانداری داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به فرارسیدن 13 آبان اظهار داشت: روز استکبارستیزی و روزی بود که ایران به دنیا نشان داد که سلطه نمی‌پذیرد و رشادت همه مردم بویژه دانش آموزان و دانشجویان ثابت شد که این روز را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اربعین حسینی را در پیش داریم و استان همدان خود زائران بسیاری را دارد افزود: همدان محل عبور زائران اربعین حسینی است و مردم امسال نیز نهایت همکاری را برای همراهی و پذیرایی از زائران داشته باشند که خوشخبتانه تا کنون تعداد موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی زیادی در همدان و خاک عراق ایجاد شده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه اعتبارات 340 میلیارد تومانی برای توسعه اشتغال سهمیه نهایی و قطعی همدان نیست افزود: باید از اعتبارات گلوبال نهایت استفاده و جذب را داشته باشیم و شهرستانی هم که نتواند جذب سهمیه داشته باشد سهمیه آن به شهرستان دیگری اعطا می‌شود.

استاندار همدان بیان کرد: با همه مشکلات موجود در بخش بودجه و تنگناهای اعتباری دولت دوازدهم، می‌بینیم که مجموعه منابع اعتباری برای تسهیلات بخش تولید و اشتغال فراوان است.

وی تصریح کرد: 340 میلیارد تومان از یک طرف، 600 میلیارد تومان تسهیلاتی که بانک‌ها ارائه کردند، 110 میلیون تومان اعتبارات مشاغل خانگی، 100 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه روستایی، 430 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و غیره در همدان نشان دهنده این توجه است که باید بتوانیم آن را جذب کنیم.

نیکبخت با بیان اینکه منابع تسهیلات بخش تولید و اشتغال فراوان بوده و تنها باید توانایی جذب آن در مدیران و مسئولان وجود داشته باشد گفت: مشکل منابع نداریم و تنها مشکل مدیریتی، تلاش و دلسوزی در امور در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: شرمندگی و روسیاهی برای همه مدیران استان در صورتی که توانایی جذب نداشته باشیم وجود دارد چرا که تمام بزرگان مملکت دغدغه بیکاری مردم را دارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تمام مشکلات ما با اشتغال و تولید گره خورده است از مدیران تقاضا کرد تا برای ایجاد شغل مانع ایجاد نکنند و دلسوزانه عمل کنند.

نیکبخت اظهار داشت: مدیران باید گزارش عملیاتی و میدانی ارائه دهند و در صورت عدم اجرا توبیخ در انتظار آنها است ضمن اینکه هر شهرستان و استانی که جذب اعتبار بیشتری داشته باشد اعتبار بیشتری را نیز در تخصیص خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سازمان‌های بخشی مثل جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی ظرف مدت 10 روز آینده برنامه‌های خود را در 15 رسته‌ای که برای اشتغالزایی در همدان اعلام شده بیان کنند تا آن را رصد کنیم.

استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی که ماهی یک بار باید به شهرستانها بروند باید منابع اشتغال را اطلاع رسانی کنند ضمن اینکه جلسه ای با دهیاران، رؤسای شوراهای روستایی، فرمانداران و بخشداران شهرستانها و مدیران بخشی تشکیل شود تا این موارد را اطلاع رسانی کنند.

نیکبخت با اشاره به انتخابات روز گذشته خانه مطبوعات همدان گفت: انتخابات و تعیین اعضای جدید خانه مطبوعات را تبریک می گویم از اعضای قبلی تشکر صمیمانه و آرزوی توفیق برای اعضای جدید دارد تا به استان در راه تعالی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه روند کندی در اطلاع رسانی‌ها انجام شده است افزود: اطلاع رسانی در این راستا ضعیف است در حالی که برای ایجاد مشاغل خرد و متوسط روستاییان باید در جریان کار قرار گیرند و باید از قبل اطلاع رسانی درست انجام می‌گرفت. مدیر کل کار و تعاون استان با همه رسانه‌های استان گفت‌و‌گو کند و برای اطلاع رسانی هزینه هم کند.

استاندار همدان اعلام کرد: مدیران از بانوان صاحب صلاحیت، افراد تحصیل کرده و شایسته برای انتصاب در معاونتها و رؤسای ادارات استفاده کنند چرا که در همدان به عنوان شهر عالم پرور بانوان شایسته و دارای صلاحیت کم نداریم که دستگاه ها در این زمینه اقدام و اطلاعات آن را به استانداری اعلام کنند ضمن اینکه خود ما نیز این تصمیم را داریم.

نیکبخت تصریح کرد: برنامه بازدید سرزده از بانکها با توجه به بازخورد خوبی که در رفع موانع تولید دارد، ادامه خواهد داشت ضمن اینکه صنایع دستی و گردشگری برای استان بسیار مهم است و باید از اعتبارات و سهمیه های اشتغال در این حوزه‌ها به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.
مربی پرتغالی از دوستان نزدیک مورینیو مربی مشهور پرتغالی و کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است او در باشگاه هایی بزرگی چون پورتو، بنفیکای پرتغال، اینترمیلان ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا ، الهلال عربستان، چونبوک موتورز ژاپن مربیگری کرده است.
ایشان زمانی که در اروپا زندگی می‌کرده است، در یک تصادف به کما می‌رود و پس از بهبودی ... شرایط معنوی ایشان تغییر می‌کند و نوع نگاه به زندگی یا جهان متفاوتی پیدا می‌کند.
او به لحاظ اخلاقی، فردی اخلاق مدار و دارای ویژگی‌های انسانی زیادی است و روش مدیریتی ایشان نیز بر همین مبنا استوار است و بیشتر اوقات سعی می‌کند به جای روش‌های خشن مدیریتی، از روش‌های توضیح و تفهیم دوستانه استفاده کند و بیشتر به رشد فکری و پرورشی افراد تحت مدیریت خود فکر می‌کند که البته بعضی اوقات به علت به کار نبردن روش‌های تند مدیریتی، مورد انتقاد واقع می‌شود.
در کنفرانس‌های مطبوعاتی که مورایس حضور دارد، می‌توانید این موارد را به خوبی مشاهده کنید.
در یک مقطع از زمان ایشان به مسئولان باشگاه سپاهان مراجعه کرد و گفت من می‌خواهم مسلمان شوم و باید چکار کنم؟
ذکر این نکته مهم است که اگر به خاطر ازدواج با یک خانواده مسلمان این انتخاب را داشته و یا با بررسی و انتخاب به این مهم رسیده باشد، در هر صورت رویداد مهم و نیکویی است و ما هیچ اصراری بر نقد و تایید هیچکدام از این دو روش نداریم.در ابتدای امر عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای ایشان توضیح داده شد و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف ایشان به اسلام فراهم گردید و به لطف خدا ایشان در محضر یکی از علما شهادتین را به زبان جاری ساخت و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردید.
بلافاصله یک وکیل حاذق برای انجام امور قانونی تشرف ایشان به اسلام به کار گمارده شد و ایشان طی یک فرآیند چند ماهه این اقدامات را انجام داد.
از سوی دیگر ازدواج ایشان با همسرشان شرعا اتفاق افتاده و انجام شده و ظرف چند روز آینده رسما و قانونا انجام می‌شود.
لازم به ذکر است که به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار ایشان فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات ایشان را برعهده دارد. بدیهی است که برای رعایت تمام احکام شرعی، برای کسانی که به دین اسلام مشرف می شوند، باید اصل استدراج را مدنظر قرار داد و به تدریج موارد لازم را منتقل نمود.

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال