Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اصرار برخی سیاستمداران برای کوتاه آمدن در برابر آمریکا اظهار داشت: بنابر بیانات مقام معظم رهبری کوتاه آمدن در مقابل آمریکا به معنای گستاخ کردن آن است و راهکار اصلی ایستادگی و مقابله کردن با آن است و با این روش تاکنون ضرر نکرده‌ایم و اکنون ایران به عنوان قدرت خاورمیانه مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عنوان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان آن زمان بیدار بودند و ۱۳ آبان سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی را رقم زدند که کار مهمی بود و بنابر بیانات امام انقلاب دوم بود.

علما با بیان اینکه ایران ۷۰ سال تجربه برخورد با آمریکا را دارد گفت: مصداق آن مصدق است که از دامن انگلیس به دامن آمریکایی‌ها افتاد و تا آخر عمر گرفتار شد و بنابراین ذات استکبار همین است.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام افزود: شرط اصلی برجام عدم تحریم بود اما همان زمان انعقاد نیز ایران را تحریم کردند و تأکید امام(ره) همیشه این بوده که نگاه ما هیچگاه برنگردد.

علما با اشاره به ضرورت حضور در اجتماع اربعین گفت: همین حضور و شعار فریاد ما را بر سر ابرقدرت‌ها می‌زند و امام حسین(ع) با قیام عاشورا به ما درس ایستادگی داد و بنابر بیانات امام باید همیشه در مقابل استکبار بایستیم و معنی اربعین و ۱۳ آبان نیز همین است.

وی به پیام مقام معظم رهبری به رئیس اتحادیه جهانی اسلامی اشاره و عنوان کرد: ایشان فرمودند مسئولیت سنگین و فراموش‌نشدنی فلسطین بر دوش تمام اسلام است و نقشه آمریکا و انگلستان ثبت غده سرطانی اسرائیل بوده که سرزمین مسلمانان را غصب کردند و تبدیل به مزاحمتی برای منطقه شده است.

علما با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار به رئیس جمهور روسیه فرمودند که باید از تجربیات مفید سالهای اخیر و ظرفیت‌های دو طرف استفاده شود گفت: ایران و روسیه کشوری مقتدر هستند و قدرت هسته‌ای دارند به ویژه در امور اقتصادی باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌هایی که دولت باید به آن توجه کند صادرات بسیاری از اجناس است افزود: رئیس جمهور روسیه در این دیدار  گفت که صادرات ایران به هفت درصد رسیده و این بسیار کم است و باید از ظرفیت موجود استفاده کرد.

علما با اشاره به پیروزی سوریه باوجود تصور دشمنان بیان کرد: نتیجه این پیروزی نشان داد که تهران و مسکو می‌توانند در میدان‌های دشوار به اهداف مشترکی برسند و اقدامات بسیاری انجام شده به طوری که اکنون سوریه آرام و داعش رو به اتمام است.

وی با بیان اینکه امام همیشه به اصل ایستادگی اصرار داشتند عنوان کرد: آمریکا معنایی ندارد و این مقاومت و ایستادگی در سوریه معنادار بود و تمام غربی ها خاضع شدند به طوری که لحن و سیاست آنها برگشته است. 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه رئیس جمهور روسیه بر بین‌المللی بودن برجام و نه دو جانبه بودن آن و ناتوانایی آمریکا تأکید داشت گفت: آمریکا می‌خواهد بر تمام مسائل منطقه دخالت کند و باید جلوی این را گرفت و نمی‌تواند در عراق و سوریه کاری کند و باید ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مقام معظم رهبری خطاب به دانش‌آموزان فرمودند فراموش نکنید که دشمن اصلی ما آمریکا است و باید در ذهن جوانان نقش ببندد و این نتیجه ۷۰ سال تجربه است زیرا تنها به دنبال از بین بردن نظام هستند. 

انتهای پیام /

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز ظهر شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: اجرای رفع تداخلات طبق پیگیری‌های صورت گرفته رشد بسیار خوبی از سال ۱۴۰۱ تاکنون داشته است.

وی گفت: طبق تعهد هر شهرستان هفته‌ای دو پلاک باید به دبیرخانه کمیسیون ارسال کند تا این کار بسیار مهم اتمام و در راستای صدور سایر اراضی کشاورزی اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با وجود کمبودهای زیاد از جمله در حوزه تجهیزات به ویژه سخت افزاری همه مدیران پای کار هستند و کار برای مردم است مردمی که انقلابی‌تر و جهادی تر هستند.

وی در خصوص صدور اسناد کشاورزی بیان کرد: تاکنون ۷۶ درصد اسناد کشاورزی دارای سند شدند.

کد خبر 6089937

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم