Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@10:12:50 GMT

غیبت مدیران استقلال تلخ‌تر از فقدان پورحیدری

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۹۴۷۶

اولین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری بر سر مزار او روز گذشته با حضور برخی از مسئولان برگزار شد که در این میان نبود مدیران فعلی باشگاه استقلال به چشم می آمد.

نکته ای که در مراسم سالگرد منصور پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال و مربی این تیم رخ داد این بود که تنها یک بازیکن و یکی از بازیکنان سابق آبی پوش و برخی از مدیران فعلی در مراسم سالگرد او حاضر شدند و به نظر بقیه در خواب فراموشی به سر می بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه تنها برخی افراد از طریق پیام و پست های اینستاگرامی سالگرد پورحیدری را زنده نگه دارند کافی نیست و حضو آنها باعث احترام گذاشتن به مرحوم و خانواده او می شد که در این باره کم لطفی برخی از نفرات بیش از بقیه قابل مشهود بود.

حضور مهدی رحمتی، جواد قراب، ملکی، جباری و عبداللهی در مراسم روز گذشته مشهود بود و فقط جای خالی افتخاری به عنوان مدیر عامل باشگاه و البته دیگر بازیکنان استقلال خالی بود. البته در این میان ۷ بازیکن استقلال همزمان با مراسم سالگرد پدر استقلال در اردوی تیم ملی حضور داشتند و غیبت آن‌ها توجیه دارد. اما بقیه بازیکنان و مدیران چطور؟ آیا آن‌ها هم در تمرین یا جای دیگری حضور داشتند!

از طرفی طبق صلاح دید شفر تمرین بازیکنان استقلال هم در روز جمعه که با برگزاری مراسم مصادف بود تعطیل اعلام شده بود. بنابراین جای عذر و بهانه ای برای نیامدن استقلالی‌ها باقی نمی ماند و بهتر بود در این میان برنامه ریزی ای صورت می گرفت تا بازیکنان با حضور در مراسم سالگرد پورحیدری حضور پیدا می کردند و به نوعی به بازیکنان و البته برخی مدیران فعلی باشگاه یادآوری می شد که منصور پورحیدری روزگاری اسطوره باشگاه بوده و اکنون بر حسب وظیفه هم که شده برای زنده نگه داشتن یاد او باید به مراسم می آمدند. البته در این میان افتخاری در پیامی اعلام کرد که به جهت حضور در جلسه‌ای مهم برای صدور پروانه حرفه‌ای و مجوز آسیایی در مراسم حضور پیدا نکردم و در حال جمع آوری مدارک و اسناد برای کسب مجوز حرفه‌ای هستیم.

با وجود صحبت های افتخاری بهتر است یاد آور شویم که تمامی مدارک جمع آوردی شده و جلسه درباره صدور پروانه حرفه ای و مجوز آسیایی هم می تواند در روز دیگری به غیر از جمعه و آن هم همزمان با برگزاری مراسم مهمی از جمله سالگرد پورحیدری برگزار شود تا بدین ترتیب باشگاه بزرگی همچون استقلال سر لوحه کار خود قرار دهد تا احترام به پیشکسوتان را ارزشمند بشمارد.

بدون شک مدیران استقلال جدا از روز گذشته روزهای دیگر نیز برای کسب مجوز آسیایی وقت داشتند و البته چرا انقدر مدیران استقلال باید کار را به دقیقه ۹۰ بسپارند که برای نیامدن به این مراسم عذر و بهانه جور کنند.

برخی از مربیان و مدیران سابق از جمله افشارزاده مدیر عامل سابق باشگاه، نظری جویباری معاون ورزشی سابق باشگاه، زرینچه، مظلومی و دیگر نفرات در این مراسم حضور پیدا کردند، اما خبری از افتخاری و بقیه نبود.

باید از مربیان سابق این باشگاه در ٢ - ٣ دهه گذشته، دیگر بازیکنان و البته شاگردان سابق منصور پورحیدری سوال کرد که چرا تنها با گذشت یک سال از حضور در مراسم یادبود او خودداری کرده اند و از همه مهم تَر اینکه باید از مدیرعامل باشگاه و معاون او نیز این سوال را مطرح کرد که چطور ممکن است یک باشگاه به یکی از مردان خود تا این حد بی‌اعتنا باشد. مردی که همیشه حضورش در استقلال پر رنگ بوده و همچنان خاطرات کسب ۲ ستاره با او تا أبد در ذهن‌ها باقی می ماند.

انتقاد به بازیکنان و مدیران فعلی استقلال وارد است و باید دید آن‌ها در توجیه این رفتارشان چه خواهند گفت و به نوعی آن‌ها باید این مساله را به خوبی بدانند که احترام به مردان باشگاه استقلال از هر مورد دیگری بر آن‌ها بیشتر واجب است تا مسائل دیگری همچون مجوز، تمرین و ...

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»