Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@10:35:21 GMT

شورای نام گذاری شهر صدرا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۰۷۱۹

به گزارش امتداد نیوز به نقل از  شهرداری صدرا، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران غرب شیراز یکی دیگر از جلسات شورای نامگذاری شهر صدرا برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسالام حبیب الله ایزدی معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران غرب شیراز با اشاره به اینکه صدرا یک شهر جدید است و  باید نام های پرمحتوا، زیبا و در خور شان مردم آن برای معابر آن انتخاب شود گفت: شهدای کشورمان سرمایه های نامحدودی هستند که نام آنها در هر مکان و زمانی می تواند منشا خیر و برکت باشد و اگر نام شهدا بر سردر خیابان ها و کوچه و میدان های شهر حک شود تاثیرات معنوی فراوانی برای مردم آن منطقه دارد و گویی آن شهید همواره حضورش احساس می شود و این باعث خیر و برکت و احساس خوب برای می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون تعدادی از خانواده های شهدا که در شهر صدرا ساکن هستند مراجعه کردند و خواستار نامگذاری یکی از معابر شهر به نام متبرک شهدا شده اند که خوشبختانه با برخی از آنها موافقت شد و شهرداری به زودی کار اجرایی آن را انجام خواهد داد و تعداد کمی از درخواست ها هم در حال بررسی است که آنها هم به زودی اعلام خواهد شد.

حجت الاسالام ایزدی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در صدرا برخی از بولوار ها با نام هایی همچون جانبازان، پاسداران مزین شده که نیاز هست یک خیابان هم به نام شهدا نام گذاری شود تا از برکات شهدا بیشتر بهره مند شویم.

حمیدرضا صادقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در این جلسه گفت: شهرداری و شورای شهر همواره به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم هستند و از هیچ فرصتی برای رفع مشکلات آنها دریغ نخواهند کرد.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری اعتقاد دارد که امنیت کنونی ما مدیون دلاورمردهای شهدا و ایثارگران است و اکنون این وظیفه ما است که حداقل نام و یاد و خاطره و دلاورمردی های شهدای عزیز را زنده نگهداریم و نام گذاری معابر شهر با نام شهدا می تواند تاثیرات فراوانی در زندگی شهروندان داشته باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا خاطر نشان شد: یکی از برنامه های شهرداری صدرا نام گذاری برخی معابر شهر به نام بزرگانی همچون دکتر ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران است ، زیرا وی در صدرا بزرگترین بیمارستان پیوند کشور را بنا نهاده و باعث شده جان بسیاری از بیماران از مرگ نجات یابد و باعث رونق شهر صدرا هم شده است.

صادقی گفت: در گذشته برخی از مناطق شهر صدرا نام های مقدسی بر روی آنها گذاشته شد که چندان مناسب آن منطقه نبوده که  به زودی نام برخی از مناطق تغییر خواهد داده شد.

true برچسب ها : حبیب الله ایزدی حميدرضا صادقي شهر صدرا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همزمان با نهم اردیبهشت روز شورا ، با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ پیش از حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدا با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

در این آئین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یاد و خاطره شهیدان را با تقدیم گل بر مزار پاک آنها گرامی داشتند.

به گزارش ایمنا در گلزار شهدای شهر اصفهان حدود هشت هزار شهید گلگون کفن آرمیده‌اند.

کد خبر 748595

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود