Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
ونداد غیبی موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا شد. ‌

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، تنیسورهای نوجوان در ششمین و آخرین روز رقابت‌های تور تنیس زیر 14 سال آسیا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با برگزاری دیدار فینال بخش انفرادی پسران و معرفی برترین‌ها، این رقابت‌ها پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فینال بخش انفرادی پسران، ونداد غیبی موفق شد با نتیجه ( 2-6 و 4-6 ) آریو جوادی را شکست دهد و جام قهرمانی را از آن خود کند جوادی نايب قهرمان شد و رضائیان در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین پیش از این و با انجام فینال بخش دو نفره، تیم‌های ونداد غیبی - آرتین نظری و سید امیرحسین موسوی - آریو جوادی در فینال با هم مسابقه دادند و در نهایت زوج سید امیرحسین موسوی - آریو جوادی موفق شد با نتیجه ( 12-14 ) 6-4 و 4-6 ) حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

در بخش انفرادی دختران ماندگار فرزامی با نتیجه (1-6 و 2-6 ) مینه ماردوسیانس را شکست داد و قهرمان شد، مینه ماردوسیانس در جایگاه دوم ایستاد و هانا سلطانی سوم شد.

این دوره از مسابقات از 8 لغایت 12 آبان ماه به میزبانی هیئت تنیس فارس برگزار شد.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان بود.

 

در همین زمینه: تنیس بین‌المللی جوانان/ تهران؛ تنیسورهای ایرانی سوم شدند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان مغلوب حریف رومانیایی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک 11 بر 9 به سود یونسکو دارنده رنکینگ 78 دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان با نتیجه 11 بر 4 نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از 12 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر است.

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است