Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@06:36:17 GMT

شیخ عیسی قاسم نیازمند رسیدگی فوری پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۲۳۳۴

شیخ عیسی قاسم نیازمند رسیدگی فوری پزشکی

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شیخ"محمد حسن خجسته" عضو مجلس علمایی بحرین وضعیت جسمی شیخ عیسی قاسم را نگران کننده دانست و در این خصوص گفت: پس از حمله به الدراز و محاصره منزل شیخ عیسی قاسم دیگر اخبار جدید و دقیقی از وضعیت او در دست نداریم زیرا به هیچکس حتی پزشکان اجازه ملاقات با شیخ را نمی دهند. شیخ عیسی قاسم از بیماری های مختلفی همچون فشار خون بالا و ناراحتی قلبی رنج می برد و نیازمند معاینه مستمر توسط پزشکان است اما دولت از ورود پزشکان به منزل  او جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شیخ عیسی قاسم بیش از سه ماه است که معاینه نشده و با توجه به وضعیت جسمی وی این مسئله ما را بسیار نگران کرده است. گمان می کنم با این شرایط وضعیت سلامت شیخ نگران کننده باشد و ایشان به طور قطع نیازمند خدمات پزشکی هستند. تماس گرفتن با شیخ و افرادی که در منزل او حضور دارند امر مشکل و غیر ممکنی است و به پزشکان نیز اجازه ورود به منزل او را نمی دهند به همین دلیل هیچ خبری از وضعیت جسمی وی در دست نداریم و نگران سلامتی شیخ هستیم.

او به ادامه یافتن محاصره منزل شیخ عیسی قاسم توسط نظامیان آل خلیفه اشاره کرد و گفت: منزل شیخ عیسی قاسم همچنان در محاصره کامل است و هر روز فشارهای بیشتری بر خانواده ایشان وارد می شود، منطقه محل سکونت وی به یک منطقه بسته نظامی تبدیل شده است و شاهد حضور مستمر خودروهای نظامی پیرامون منزل ایشان هستیم. هیچکس اجازه نزدیک شدن به منزل شیخ را ندارد و حتی بستگان درجه یک نیز اجازه ورود به منزل او را ندارند و اگر بخواهند وارد منزل شوند با تدابیر امنیتی ویژه ای مواجه می شوند و در برخی موارد باید تا چند ساعت منتظر بمانند تا اجازه ورود بگیرند.

شیخ محمد خجسته ادامه داد: همچنین نیروهای امنیتی آل خلیفه اجازه ورود هیچ چیز به غیر از لوازم اولیه و ضروری زندگی به منزل شیخ عیسی قاسم را نمی دهند و این مسئله وضع را پیچیده تر کرده است. برخی گروه های مردمی و سازمان های حقوق بشری در این خصوص فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند و به طور شبانه روزی برای بهتر شدن وضعیت شیخ تلاش می کنند اما متاسفانه هیچ گوش شنوایی وجود ندارد.

وی از تلاش مردم برای درهم شکستن محاصره منزل شیخ عیسی قاسم خبر داد و گفت: ساکنان منطقه الدراز و برخی دوستان مسن شیخ همواره تلاش می کنند تا به منزل وی برسند و با او دیدار کنند اما نیروهای امنیتی مانع این کار می شوند و مردم را تهدید به سرکوب و بازداشت می کنند. تمام راهپیمایی هایی که برای رسیدن به منزل شیخ عیسی قاسم و در هم شکستن محاصره ایشان به راه افتادند به شدیدترین نحو ممکن سرکوب شدند.

شیخ خجسته در پایان گفت: تمام گروه های معارض بحرینی به شدت نگران وضعیت سلامتی شیخ عیسی قاسم هستند و به همین دلیل شاهد تحرکات زیادی در داخل و خارج از کشور هستیم، معارضان از گروه های حقوق بشری خارجی نیز درخواست کمک کرده اند و تلاش های فراوانی برای رسیدن پزشکان به منزل شیخ شده است و فشار های زیادی نیز به آل خلیفه وارد می شود اما متاسفانه همانطور که ذکر کردم هیچ گوش شنوایی وجود ندارد و رژیم آل خلیفه همچنان بر مواضع خود پافشاری می کند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این بازی با نتیجه 1-0 به سود سیتی دنبال می‌شود.

سیتی نیمه اول این بازی را به سختی با برد پشت سر گذاشت چراکه تیم فارست آماده نشان داد و حملات زیادی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا اجرا کرد.

روی یکی از این موقعیت‌های خطرناک، ادرسون آسیب دید. در دقیقه 16 ارسال توپ از روی ضربه کرنر را ادرسون دفع کرد اما با بازیکن حریف برخورد کرد.

ارسال خطرناک گیبس وایت، ادرسون را مجبور کرد که برای مهار آن از دروازه خارج شود و جلوتر از ویلی بولی روی توپ اثر بگذارد. به همین دلیل بولی به شانه چپ ادرسون برخورد کرد و او دچار آسیب شد.

ادرسون برای لحظاتی روی زمین بود و پزشکان سیتی برای مداوای او وارد زمین شدند. با وجود گرم کردن استفان اورتگا، ادرسون هنگام بلند شدن از زمین به کادرفنی اطمینان داد که مشکلی برای ادامه بازی ندارد و دوباره درون دروازه ایستاد.

با این حال ادرسون فقط تا پایان نیمه اول توانست درد شانه اش را تحمل کند و از زمان شروع نیمه دوم اورتگا جانشین او شد تا دروازه‌بان برزیلی از بازی خارج شود.

میزان دقیق مصدومیت ادرسون در این لحظه مشخص نیست و برای اخبار دقیق باید منتظر نشست خبری پپ گواردیولا پس از بازی یا واکنش خود بازیکن بعد از سوت پایان ماند.

سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال دارد و عدم حضور ستاره تأثیرگذاری مانند ادرسون در ترکیب می‌تواند برای پپ گواردیولا چالش بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ویدیو/ گل چیپ عیسی به آلومینیوم
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان