Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان گفت: تسخیر لانه جاسوسی و اتفاقات 13 آبان نشانه استقلال طلبی ملت ایران می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  میثم بابایی رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال 1358، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی سبب خشم آمریکایی‌ها شد، و جهانیان عزم ملت ایران برای استقلال طلبی و آزادی را درک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه تخسیر لانه جاسوسی آمریکا از اهمیت بالایی در طول تاریخ انقلاب برخوردار است، تبیین کرد: معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اتفاقات 13 آبان ماه را انقلاب دوم و به مراتب بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند و همچنین مقام معظم رهبری اولین مضمون 13 آبان ماه را رویارویی رژیم آمریکا با نهضت اسلامی و بیداری اسلامی دانستند، که اهمیت بالایی دارد.

بابابی همچنین به برگزاری راهپیمایی 13 آبان در بهارستان اشاره کرد و گفت: شهروندان بهارستانی بار دیگر ولایتمدار و عاشورایی بودن خود را با حضور پرشور خود در راهپیمایی صبح امروز همانند سال‌های گذشته به نمایش گذاشتند.

وی باتاکید بر لزوم استفاده از فرصت‌های موجود، اذعان داشت: می بایست از چنین فرصت‌هایی برای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان استفاده کرد تا از مسیرهای انحرافی غرب در امان بمانند و حقیقت امر را درک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و وقایع تاریخ انقلاب دانش آموزان و نسل جدید، افزود: به‌طور قطع زمانی ما به جوانان و نوجوانان خود آگاهی ندهیم، دشمن از این فرصت برای گمراهی و ارائه فرهنگ غربی به آن‌ها نهایت استفاده را خواهد کرد، پس نباید با فرصت سوزی این امکان را در اختیار دشمن قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)



منبع:ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وضعیت نابسامان موبایل توماس مولر (فیلم)

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • و دموکراسی آنها که سراب است فقط...
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)