Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:06:20 GMT

همدان پایلوت خدمات بهداشتی- درمانی غرب کشور می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۵۷۲۴

همدان پایلوت خدمات بهداشتی- درمانی غرب کشور می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه اقدامات بهداشتی و درمانی همدان در سطح ملی و فراملی انجام شود، گفت: همدان پایلوت خدمات بهداشتی- درمانی غرب کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر خجسته بعدازظهر امروز در آئین افتتاح بخش اورژانس سرپایی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی همدان اظهار داشت: مجموعه علوم پزشکی با تمام توان و استفاده از همه امکانات به نحو احسن خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در آینده با توجه به همدلی بین مدیران استان و مجمع نمایندگان اتفاقات بسیار خوب و بزرگی در حوزه بهداشت و درمان رخ می‌دهد، افزود: استان همدان می‌تواند در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی در غرب کشور پایلوت بوده و خدمات‌رسانی کند.

خجسته احداث بیمارستان 500 تخت خوابی را از دیگر اتفاقات خوب برای استان دانست و بیان کرد: اقدامات مناسبی برای آینده حوزه بهداشت و درمان استان در حال انجام و پیگیری است.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه تحول بزرگی در بیمارستان شهید بهشتی همدان ایجاد شده است، تصریح کرد: این اقدام مجموعه علوم پزشکی قابل‌تقدیر است که از این مکان بهترین بهره‌برداری را داشتند.

خجسته با تأکید بر اینکه مجموعه شهید بهشتی همدان دارای متخصصان مجربی است، ابراز کرد: این افراد با عشق و دلسوزی با بیماران برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه همدان متخصصان و نخبگان استان هستند، تأکید کرد: باید این متخصصان را حفظ و کسانی که از به استان‌های دیگر سفر کرده‌اند به استان باز گردانیم.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه همدان در آینده می‌تواند قطب درمانی غرب کشور باشد، اظهار داشت: در کشورهای خارجی نظیر عراق نیز خدمات درمانی و بهداشتی همدان را مطلوب می‌دانند.

خجسته با تأکید بر اینکه از اقدامات مؤثر و بزرگ استان سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت و درمان است، افزود: این اقدامات بهداشتی و درمانی باید در حد ملی و فراملی باشد.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان

این طرح بنا به تصمیم وزارت بهداشت و با تصویب و ابلاغ دولت باهدف ارتقا سلامت جامعه و اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بااستناد به بند الف ماده نه قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت:در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تحت پوشش این دانشگاه تمام خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال بیمه شده کاملا رایگان خواهد بود

 کامران قدس بااشاره به اینکه در مرحله نخست این طرح در بیمارستان امیرالمومنین سمنان اجرایی شده است گفت: پذیرش، بستری، عمل‌های جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت رایگان انجام خواهدشد

قدس  گفت: این طرح درراستای بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از خدمات حوزه سلامت و تحقق طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: اگر کودکان زیر هفت سال تحت پوشش بیمه نباشند و در مدت زمان بستری در بیمارستان بتوانند تحت پوشش بیمه پایه قرار بگیرند از خدمات درمانی رایگان بهره مند می‌شوند و برای کودکان زیر ۲ سال شرط پوشش خانوار حذف شده است و اگر فقط کودک زیر ۲ سال تحت پوشش بیمه پایه باشد از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود؛ به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه ، آزمایشگاه ، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فراخوان «کسب دانش فنی تولید کلرومتان در مقیاس پایلوت»
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد