Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - دبیر ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان گفت: ۵۰ ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران حسینی در استان همدان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر حسینی ظهر شنبه در نشست خبری و در جمع اصحاب رسانه استان همدان با اشاره به اینکه ایستگاه های صلواتی استان همدان برای خدمت رسانی به زائران فعال شده اند، اظهار داشت: در استان همدان ۵۰ ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران حسینی برپا شده که از این تعداد ۲۰ ایستگاه در همدان، ۵ ایستگاه در اسدآباد، دو ایستگاه در فامنین و مابقی در شهرستان‌های بهار، نهاوند، رزن، تویسرکان و ملایر و کبودر آهنگ قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی اکبر حسینی با تاکید بر اینکه در سال جاری با رشد فزاینده تعداد ایستگاه‌های صلواتی مواجه هستیم، افزود: ۱۲ ایستگاه در مسیر رفت، ۱۴ ایستگاه در مسیر برگشت و ۱۴ ایستگاه در مسیر رفت و برگشت خدمات رسانی به زائران را در استان همدان به عهده دارند.

وی بیان داشت: تاکنون ۱۰ هزار زائر اربعین در همدان اقامت داشته و ۱۸۰ هزار وعده غذایی نیز بین آنان توزیع شده و در مجموع ۴۷۰ هزار خدمت به زوار تا کنون ارائه شده است.

حسینی افزود: ۱۴۷ هزار اقلام فرهنگی از جمله کتب و تمثال‌هایی مزین به نام شهدای حرم، شهدای دفاع مقدس و زیارت نامه اربعین در بین زائران توزیع شده است.

وی اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده سامانه امداد زائر ۳۱۳۸ پاسخگویی به نیازهای زائران در همدان را تحت پوشش خود قرار می دهد.

دبیر ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان در خصوص نیازهای حال حاضر برای زائران عنوان کرد: در ایام اربعین شاهد حضور زائرانی از گرجستان، آذربایجان و ترکیه در  همدان هستیم که باید سازمان میراث فرهنگی برای شناسایی جاذبه‌های استان همدان نسبت به توزیع بروشورهایی درباره استان همدان اقدام کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان

در آستانه سفر زائران بیت الله الحرام به حج ،همایش اموزشی توجیحی زائران بیت الله الحرام در استان همدان در سالن ابن سینای همدان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080039 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع در همدان