Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:14:51 GMT

همدان پایلوت خدمات بهداشتی- درمانی غرب کشور می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۵۷۲۴

همدان پایلوت خدمات بهداشتی- درمانی غرب کشور می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه اقدامات بهداشتی و درمانی همدان در سطح ملی و فراملی انجام شود، گفت: همدان پایلوت خدمات بهداشتی- درمانی غرب کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر خجسته بعدازظهر امروز در آئین افتتاح بخش اورژانس سرپایی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی همدان اظهار داشت: مجموعه علوم پزشکی با تمام توان و استفاده از همه امکانات به نحو احسن خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در آینده با توجه به همدلی بین مدیران استان و مجمع نمایندگان اتفاقات بسیار خوب و بزرگی در حوزه بهداشت و درمان رخ می‌دهد، افزود: استان همدان می‌تواند در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی در غرب کشور پایلوت بوده و خدمات‌رسانی کند.

خجسته احداث بیمارستان 500 تخت خوابی را از دیگر اتفاقات خوب برای استان دانست و بیان کرد: اقدامات مناسبی برای آینده حوزه بهداشت و درمان استان در حال انجام و پیگیری است.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه تحول بزرگی در بیمارستان شهید بهشتی همدان ایجاد شده است، تصریح کرد: این اقدام مجموعه علوم پزشکی قابل‌تقدیر است که از این مکان بهترین بهره‌برداری را داشتند.

خجسته با تأکید بر اینکه مجموعه شهید بهشتی همدان دارای متخصصان مجربی است، ابراز کرد: این افراد با عشق و دلسوزی با بیماران برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه همدان متخصصان و نخبگان استان هستند، تأکید کرد: باید این متخصصان را حفظ و کسانی که از به استان‌های دیگر سفر کرده‌اند به استان باز گردانیم.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه همدان در آینده می‌تواند قطب درمانی غرب کشور باشد، اظهار داشت: در کشورهای خارجی نظیر عراق نیز خدمات درمانی و بهداشتی همدان را مطلوب می‌دانند.

خجسته با تأکید بر اینکه از اقدامات مؤثر و بزرگ استان سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت و درمان است، افزود: این اقدامات بهداشتی و درمانی باید در حد ملی و فراملی باشد.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل اظهار کرد: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، گفت: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌کذاران برای توسعه و عمران اردبیل خاطرنشان کرد: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

کد خبر 6088396

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه